RE: odbornost

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 30. 10. 2002, 11:45 CET


Ten muj argument nesmeroval ani tak proti ruznym rozmerum, jako proti mnozstvi ploch na strance - libil by se vam tedy model, kdy by se na strance nezobrazila bud zadna reklama, nebo prave jeden z nekolika ruznych rozmeru (rekneme 468x60, 125x125, 300x300, 120x600...)? Design stranky by samozrejme byl natolik pruzny, aby se do nej bez problemu vclenil jakykoliv z techto rozmeru. Podstatou meho prani (hlavne coby navstevnika prereklamovanych serveru) je, aby reklama byla vzdy maximalne jedna najednou (a idealni aby na serveru v danem obdobi byl videt maximalne jeden klient) a abych ji jasne rozpoznal od obsahu.

Jirka Lahvicka

P.S. Jinak medium s jednim rozmerem reklamy jsou treba lavicky AD-Netu, take v metru jsou vyvesni plochy podel eskalatoru vsechny stejne a i v televizi maji vsechny reklamy rozmer obrazovky (s malymi vyjimkami - sponzoring atd.).

> -----Original Message-----
> From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz] 
> Sent: Wednesday, October 30, 2002 11:22 AM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: odbornost
> Importance: High
> 
> 
> Je to z duvodu kreativity - dejme tomu, ze mate 468x60, 
> 300x300 a 120x600
> pro novy automobil - zkuste vyrobit podle predstav kreativcu 
> bannery, aby v
> nem byly vsechny pozadavky - foto auta s otevrenym kufrem a 
> vedle stojici
> clovek (musi mu byt videt oblicej, je to znama osobnost) a 
> slogan na dva
> radky - dopadnete takto:
> 
> 468x60 - nepouzitelne, na fotce neni poznat, co to je za auto 
> a jestli je
> vedle cmouha nebo Valenta
> 120x600 - nepouzitelne, leda ze by auto s clovekem bylo 
> obracene o 90 stupnu
> a to se nelibi klientovi
> 300x300 - v pohode
> 
> Vychazi Vam tedy, ze na tuto kampan je nevhodnejsi velky 
> ctverec, ale co
> jine produkty?
> 
> Muzete mi tedy vysvetlit, proc neni v tisku treba jen pulstrana a nic
> jineho? Proc neni jen jeden rozmer billboardu? Zadne medium nema jeden
> format, zalezi vzdy jen na financich a kreativite klienta, pokud to
> neomezuje legislativa nebo neochotne a nepruzne obchodni oddeleni.
> 
> 
> -----Původní zpráva-----
> Od: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz]
> Odesláno: 30. října 2002 11:05
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: RE: odbornost
> 
> 
> A proc to treba funguje na news.com (a spouste jinych 
> zahranicnich serveru)?
> Pokud se spravne divam, tak na uvodni strance je jedna velka 
> plocha 728x90,
> v clanku bud totez, nebo velkoformat uprostred clanku. Co se 
> vam na tom
> konkretne nelibi? Ze je reklamni plocha na strance jenom 
> jedna? Nebo ze
> existuje nekolik standardnich formatu? Podle meho nazoru se 
> klienti ted musi
> snazit odlisit, protoze jinak v te reklamni lavine uprostred 
> prebobtnalych
> designu proste nejsou videt - to by pri jedne plose na 
> strance, ktera by tam
> navic nebyla zdaleka vzdy, odpadlo.
> JL



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 10. 2002, 11:46 CET