Ten muj argument nesmeroval ani tak proti ruznym rozmerum, jako proti mnozstvi ploch na strance - libil by se vam tedy model, kdy by se na strance nezobrazila bud zadna reklama, nebo prave jeden z nekolika ruznych rozmeru (rekneme 468x60, 125x125, 300x300, 120x600...)? Design stranky by samozrejme byl natolik pruzny, aby se do nej bez problemu vclenil jakykoliv z techto rozmeru. Podstatou meho prani (hlavne coby navstevnika prereklamovanych serveru) je, aby reklama byla vzdy maximalne jedna najednou (a idealni aby na serveru v danem obdobi byl videt maximalne jeden klient) a abych ji jasne rozpoznal od obsahu. Jirka Lahvicka P.S. Jinak medium s jednim rozmerem reklamy jsou treba lavicky AD-Netu, take v metru jsou vyvesni plochy podel eskalatoru vsechny stejne a i v televizi maji vsechny reklamy rozmer obrazovky (s malymi vyjimkami - sponzoring atd.). > -----Original Message----- > From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz] > Sent: Wednesday, October 30, 2002 11:22 AM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: odbornost > Importance: High > > > Je to z duvodu kreativity - dejme tomu, ze mate 468x60, > 300x300 a 120x600 > pro novy automobil - zkuste vyrobit podle predstav kreativcu > bannery, aby v > nem byly vsechny pozadavky - foto auta s otevrenym kufrem a > vedle stojici > clovek (musi mu byt videt oblicej, je to znama osobnost) a > slogan na dva > radky - dopadnete takto: > > 468x60 - nepouzitelne, na fotce neni poznat, co to je za auto > a jestli je > vedle cmouha nebo Valenta > 120x600 - nepouzitelne, leda ze by auto s clovekem bylo > obracene o 90 stupnu > a to se nelibi klientovi > 300x300 - v pohode > > Vychazi Vam tedy, ze na tuto kampan je nevhodnejsi velky > ctverec, ale co > jine produkty? > > Muzete mi tedy vysvetlit, proc neni v tisku treba jen pulstrana a nic > jineho? Proc neni jen jeden rozmer billboardu? Zadne medium nema jeden > format, zalezi vzdy jen na financich a kreativite klienta, pokud to > neomezuje legislativa nebo neochotne a nepruzne obchodni oddeleni. > > > -----Původní zpráva----- > Od: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] > Odesláno: 30. října 2002 11:05 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: RE: odbornost > > > A proc to treba funguje na news.com (a spouste jinych > zahranicnich serveru)? > Pokud se spravne divam, tak na uvodni strance je jedna velka > plocha 728x90, > v clanku bud totez, nebo velkoformat uprostred clanku. Co se > vam na tom > konkretne nelibi? Ze je reklamni plocha na strance jenom > jedna? Nebo ze > existuje nekolik standardnich formatu? Podle meho nazoru se > klienti ted musi > snazit odlisit, protoze jinak v te reklamni lavine uprostred > prebobtnalych > designu proste nejsou videt - to by pri jedne plose na > strance, ktera by tam > navic nebyla zdaleka vzdy, odpadlo. > JL
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 10. 2002, 11:46 CET