A jak to chcete udelat treba na HP Atlasu, kdyz tam bude jen jedna reklama? To bude jen jeden spokojenej zakaznik? A ostatni, co se v terminu k Vam nedostanou, pujdou na Seznam a Centrum - hodne jich takto vazne uvazuje, kdyz je ted prodana HP jednoho z portalu do konce roku, tak hledaji jine HP. V lete je u "mene prodejnych" serveru tento model realizovatelny, ale pred Vanoci mi to prijde jako napad vhodny na billboard - tam jedna reklama na jedne plose je :-)) To by jste tak omezil i v casopisu? Jen jeden inzerat na dvoustrane? V TV jeden spot za 30 minut? A z ceho by zila media? Musite si uvedomit, ze jaro a podzim media zivi a snazi se umistit co nejvice reklamy ku spokojenosti vsech klientu (podivejte se na Metro, jak bude pred Vanocemi vypadat). Pokud by do toho sly nejvetsi servery a na kazde strane by byla jen jedna reklama, tak musi zvysit CPT (ted dostanou za to, ze prijdu na stranku 80 haleru za full banner, 1,50 Kc za skyscraper, korunu za ctverec - cena noveho formatu, aby Vam to neprodelalo, musi byt tedy minimalne 3,30 za shlednuti, tedy CPT 3300 - kdo Vam za tuto sumu nakoupi prostor, i kdyz vi na 100%, ze na strance bude sam?). Ctenar bude spokojen chvili, dokud servery nezkrachuji a nebude v Cesku internet. -----Původní zpráva----- Od: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] Odesláno: 30. října 2002 11:46 Komu: reklama@nawebu.cz Předmět: RE: odbornost Ten muj argument nesmeroval ani tak proti ruznym rozmerum, jako proti mnozstvi ploch na strance - libil by se vam tedy model, kdy by se na strance nezobrazila bud zadna reklama, nebo prave jeden z nekolika ruznych rozmeru (rekneme 468x60, 125x125, 300x300, 120x600...)? Design stranky by samozrejme byl natolik pruzny, aby se do nej bez problemu vclenil jakykoliv z techto rozmeru. Podstatou meho prani (hlavne coby navstevnika prereklamovanych serveru) je, aby reklama byla vzdy maximalne jedna najednou (a idealni aby na serveru v danem obdobi byl videt maximalne jeden klient) a abych ji jasne rozpoznal od obsahu. Jirka Lahvicka P.S. Jinak medium s jednim rozmerem reklamy jsou treba lavicky AD-Netu, take v metru jsou vyvesni plochy podel eskalatoru vsechny stejne a i v televizi maji vsechny reklamy rozmer obrazovky (s malymi vyjimkami - sponzoring atd.). > -----Original Message----- > From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz] > Sent: Wednesday, October 30, 2002 11:22 AM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: odbornost > Importance: High > > > Je to z duvodu kreativity - dejme tomu, ze mate 468x60, > 300x300 a 120x600 > pro novy automobil - zkuste vyrobit podle predstav kreativcu > bannery, aby v > nem byly vsechny pozadavky - foto auta s otevrenym kufrem a > vedle stojici > clovek (musi mu byt videt oblicej, je to znama osobnost) a > slogan na dva > radky - dopadnete takto: > > 468x60 - nepouzitelne, na fotce neni poznat, co to je za auto > a jestli je > vedle cmouha nebo Valenta > 120x600 - nepouzitelne, leda ze by auto s clovekem bylo > obracene o 90 stupnu > a to se nelibi klientovi > 300x300 - v pohode > > Vychazi Vam tedy, ze na tuto kampan je nevhodnejsi velky > ctverec, ale co > jine produkty? > > Muzete mi tedy vysvetlit, proc neni v tisku treba jen pulstrana a nic > jineho? Proc neni jen jeden rozmer billboardu? Zadne medium nema jeden > format, zalezi vzdy jen na financich a kreativite klienta, pokud to > neomezuje legislativa nebo neochotne a nepruzne obchodni oddeleni. > > > -----Puvodní zpráva----- > Od: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] > Odesláno: 30. ríjna 2002 11:05 > Komu: reklama@nawebu.cz > Predmet: RE: odbornost > > > A proc to treba funguje na news.com (a spouste jinych > zahranicnich serveru)? > Pokud se spravne divam, tak na uvodni strance je jedna velka > plocha 728x90, > v clanku bud totez, nebo velkoformat uprostred clanku. Co se > vam na tom > konkretne nelibi? Ze je reklamni plocha na strance jenom > jedna? Nebo ze > existuje nekolik standardnich formatu? Podle meho nazoru se > klienti ted musi > snazit odlisit, protoze jinak v te reklamni lavine uprostred > prebobtnalych > designu proste nejsou videt - to by pri jedne plose na > strance, ktera by tam > navic nebyla zdaleka vzdy, odpadlo. > JL Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Príchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 10. 2002, 11:59 CET