> jakou formu ma jeho inzerce, ale jaky prospech mu prinese. Pokud existuje > vzorce jeden inzerat v MF DNES = 358 vyvolavacu na namesti, pak proste jen > do vzorce dosadite aktualni ceny za inzerat a vyvolavace a vite, kde > inzerovat. To je velmi zjednodusene, kuprikladu ti vyvolavaci mohou zasahnout tu cilovku, do ktere se s MF Dnes netrefim a naopak je zase nejmene 10 argumentu jen pro tyto noviny oproti vyvolavacum, byt za stejnou cenu. > Tak vite, ze inzerce v MF DNES je ve skutecnosti levnejsi, nez kinoreklama atd. Jenze divak v kine nezavre pri reklame oci, navic vizualni vjem je mnohdy ucinnejsi a potrebnejsi, tudiz pro zadavatele prijatelny i za vyssi cenu ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 29. 10. 2002, 15:48 CET