Re[11]: Cernobily banner

From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik (m.minarik@elektrika.info)
Date: 11. 07. 2002, 17:41 CEST


dobra, navrhuji ukoncit tu palbu
o nutnosti zmenit web vim dobre
zmenit jej chci
a pocitam, ze jej tentokrat bude delat profik
loni  jej  nedelal  martin kalda jen proto, ze se s vami opaloval toho
casu na slovensku

ja vidim dobre, co mi kdo chce rict
a treba mi neverte, jsem jim za ten postoj vdecny
take mam jasno na koho se vzapeti obratim az budeme tvorit new design!
:-))

ale  z  nasledujici diskuze jsem nabyl dojmu, ze byt ucastnikem, ktery
chce  diskutovat na tema reklama na webu, musi mit jakousi vstupenku a
to slusnou grafiku.

ja jsem zde chtel dozvedet nazor na pouziti cb banneru


minarik


? mohu se s designem na vas vsechny obratit take v teto konfere?









http://www.elektrika.cz
gsm: 00420-6-08-477 995
tel: 0420-5-4821 2580
fax: 0420-5-4524 2094
e-mail: m.minarik@elektrika.info
ICQ: 127851499

11. července 2002, 13:21:20, napsal:

Kucera> ----- Original Message -----
Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
Kucera> To: "Adam Hauner" <reklama@nawebu.cz>
Kucera> Sent: Thursday, July 11, 2002 12:54 PM
Kucera> Subject: Re[9]: Cernobily banner

>> jaky  design  mame  to vim sam, predstavte si, ze dokonce vime proc je
>> takovy a proc ne jiny
>> ovsem v namet byl jiny nez kritika naseho amaterskeho designu
>>
>> a protoze problematika tvoreni takoveho webu
>> je nekde jinde nez u vetsiny webu zde ucastnenych
>> dovolili jsme si design
>> odsunout v prioritach az za praktickou stranku veci
>>
>> ale jinak rad prijimam konstruktivni kritiku

Kucera> Zdravim,

Kucera> ale to je blbost. Ja kdybych mel vytvorit design, jaky mate
Kucera> na webu ted, tak by mi to dalo mnohem vice prace,  nez
Kucera> kdybych rovnou vytvoril perfektni design. Musel bych totiz
Kucera> premyslet nad tim, co do toho designu vlozit a co zmenit
Kucera> z toho perfektniho, aby to vypadalo jako u vas :))

Kucera> Ale ted ted vazne. Jestli vytvarite design nejakeho webu,
Kucera> tak se vzdy podvedomne snazite, aby byl co nejlepsi.
Kucera> Neznam cloveka, ktery by schvalne vytvoril horni ci spatny
Kucera> design jenom kvuli tomu, ze ma jine priority (napr. obsah),
Kucera> nehlede na to, ze web s danym designem by mel prinaset
Kucera> nejaky prijem. Hranice mezi perfetknim designem a hroznym
Kucera> designem rozhodne neni nikterak velka a uz rozhodne neni
Kucera> tak velka, aby to stalo za to, udelat spatny design. Nevim, jak
Kucera> dlouho jste soucasny design vytvareli, ale kdyby jste jej
Kucera> vytvareli rovnou perfektni, zabralo by vam to treba o 10, 20
Kucera> procent vice casu, pricemz vysledek by byl minimalne o
Kucera> sto procent lepsi. Pokud ale vim, Martin Kalda, ktereho jste
Kucera> zde zminil jako cloveka webdesignu znaleho, vam vytvoril
Kucera> nekolik navrhu (jak znam Martina, urcite perfektnich), proc
Kucera> jste nepouzili ani jeden z nich a misto toho jste se rozhodli
Kucera> vytvorit si design vlastni? To vam prece muselo zabrat
Kucera> mnohem vice casu, nez pouziti designu jiz navrhnuteho.
Kucera> Takze osobne bych to videl tak, ze soucasny design je proste
Kucera> to nejlepsi, co jste dokazali vytvorit vy >>sami<<  s posunovanim
Kucera> priorit to vubec nema nic spolecneho... :)

Kucera> Proste, tady v konferenci se vam mnoho lidi - vcetne me - snazi
Kucera> poradit, jak ohledne reklamy, tak i ohledne designu, byt to primo
Kucera> nespada do zamereni teto konference. A vy vse proste
Kucera> zavrhujete a jedete stale po vlastni linii.

Kucera> Ja jsem napsal, ze vas design neni prilis dobry, adam to napsal
Kucera> take a navic zdurazil smysl designu pro lepsi prodej reklamy a
Kucera> vy to stale berete jako "typ humoru". My vime, ze ctenari k vam nechodi
Kucera> kvuli designu (jste monopolni), ale kvuli informacim. Ale sakra, porad
Kucera> zapominate na INZERENTY a ti jsou to nejdulezitejsi, kdyz uz mate
Kucera> zajisteny solidni obsah a pravidelne ctenare. A ti se nebudou hrnout
Kucera> inzerovat na "poutovy" server, kde jejich reklama v podstate zanikne
Kucera> a kde se cenove nerozlisuje mezi horni a dolni (zde nepouzitelnou) reklamni
Kucera> pozici. Ale dost, zde opravdu nema smysl porad busit do steny... :)

Kucera> MK




Kucera> --------------------------------------------------------------------------
Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 07. 2002, 17:41 CEST