dobra, navrhuji ukoncit tu palbu o nutnosti zmenit web vim dobre zmenit jej chci a pocitam, ze jej tentokrat bude delat profik loni jej nedelal martin kalda jen proto, ze se s vami opaloval toho casu na slovensku ja vidim dobre, co mi kdo chce rict a treba mi neverte, jsem jim za ten postoj vdecny take mam jasno na koho se vzapeti obratim az budeme tvorit new design! :-)) ale z nasledujici diskuze jsem nabyl dojmu, ze byt ucastnikem, ktery chce diskutovat na tema reklama na webu, musi mit jakousi vstupenku a to slusnou grafiku. ja jsem zde chtel dozvedet nazor na pouziti cb banneru minarik ? mohu se s designem na vas vsechny obratit take v teto konfere? http://www.elektrika.cz gsm: 00420-6-08-477 995 tel: 0420-5-4821 2580 fax: 0420-5-4524 2094 e-mail: m.minarik@elektrika.info ICQ: 127851499 11. července 2002, 13:21:20, napsal: Kucera> ----- Original Message ----- Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> Kucera> To: "Adam Hauner" <reklama@nawebu.cz> Kucera> Sent: Thursday, July 11, 2002 12:54 PM Kucera> Subject: Re[9]: Cernobily banner >> jaky design mame to vim sam, predstavte si, ze dokonce vime proc je >> takovy a proc ne jiny >> ovsem v namet byl jiny nez kritika naseho amaterskeho designu >> >> a protoze problematika tvoreni takoveho webu >> je nekde jinde nez u vetsiny webu zde ucastnenych >> dovolili jsme si design >> odsunout v prioritach az za praktickou stranku veci >> >> ale jinak rad prijimam konstruktivni kritiku Kucera> Zdravim, Kucera> ale to je blbost. Ja kdybych mel vytvorit design, jaky mate Kucera> na webu ted, tak by mi to dalo mnohem vice prace, nez Kucera> kdybych rovnou vytvoril perfektni design. Musel bych totiz Kucera> premyslet nad tim, co do toho designu vlozit a co zmenit Kucera> z toho perfektniho, aby to vypadalo jako u vas :)) Kucera> Ale ted ted vazne. Jestli vytvarite design nejakeho webu, Kucera> tak se vzdy podvedomne snazite, aby byl co nejlepsi. Kucera> Neznam cloveka, ktery by schvalne vytvoril horni ci spatny Kucera> design jenom kvuli tomu, ze ma jine priority (napr. obsah), Kucera> nehlede na to, ze web s danym designem by mel prinaset Kucera> nejaky prijem. Hranice mezi perfetknim designem a hroznym Kucera> designem rozhodne neni nikterak velka a uz rozhodne neni Kucera> tak velka, aby to stalo za to, udelat spatny design. Nevim, jak Kucera> dlouho jste soucasny design vytvareli, ale kdyby jste jej Kucera> vytvareli rovnou perfektni, zabralo by vam to treba o 10, 20 Kucera> procent vice casu, pricemz vysledek by byl minimalne o Kucera> sto procent lepsi. Pokud ale vim, Martin Kalda, ktereho jste Kucera> zde zminil jako cloveka webdesignu znaleho, vam vytvoril Kucera> nekolik navrhu (jak znam Martina, urcite perfektnich), proc Kucera> jste nepouzili ani jeden z nich a misto toho jste se rozhodli Kucera> vytvorit si design vlastni? To vam prece muselo zabrat Kucera> mnohem vice casu, nez pouziti designu jiz navrhnuteho. Kucera> Takze osobne bych to videl tak, ze soucasny design je proste Kucera> to nejlepsi, co jste dokazali vytvorit vy >>sami<< s posunovanim Kucera> priorit to vubec nema nic spolecneho... :) Kucera> Proste, tady v konferenci se vam mnoho lidi - vcetne me - snazi Kucera> poradit, jak ohledne reklamy, tak i ohledne designu, byt to primo Kucera> nespada do zamereni teto konference. A vy vse proste Kucera> zavrhujete a jedete stale po vlastni linii. Kucera> Ja jsem napsal, ze vas design neni prilis dobry, adam to napsal Kucera> take a navic zdurazil smysl designu pro lepsi prodej reklamy a Kucera> vy to stale berete jako "typ humoru". My vime, ze ctenari k vam nechodi Kucera> kvuli designu (jste monopolni), ale kvuli informacim. Ale sakra, porad Kucera> zapominate na INZERENTY a ti jsou to nejdulezitejsi, kdyz uz mate Kucera> zajisteny solidni obsah a pravidelne ctenare. A ti se nebudou hrnout Kucera> inzerovat na "poutovy" server, kde jejich reklama v podstate zanikne Kucera> a kde se cenove nerozlisuje mezi horni a dolni (zde nepouzitelnou) reklamni Kucera> pozici. Ale dost, zde opravdu nema smysl porad busit do steny... :) Kucera> MK Kucera> -------------------------------------------------------------------------- Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 07. 2002, 17:41 CEST