----- Original Message ----- From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> To: "Adam Hauner" <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, July 11, 2002 12:54 PM Subject: Re[9]: Cernobily banner > jaky design mame to vim sam, predstavte si, ze dokonce vime proc je > takovy a proc ne jiny > ovsem v namet byl jiny nez kritika naseho amaterskeho designu > > a protoze problematika tvoreni takoveho webu > je nekde jinde nez u vetsiny webu zde ucastnenych > dovolili jsme si design > odsunout v prioritach az za praktickou stranku veci > > ale jinak rad prijimam konstruktivni kritiku Zdravim, ale to je blbost. Ja kdybych mel vytvorit design, jaky mate na webu ted, tak by mi to dalo mnohem vice prace, nez kdybych rovnou vytvoril perfektni design. Musel bych totiz premyslet nad tim, co do toho designu vlozit a co zmenit z toho perfektniho, aby to vypadalo jako u vas :)) Ale ted ted vazne. Jestli vytvarite design nejakeho webu, tak se vzdy podvedomne snazite, aby byl co nejlepsi. Neznam cloveka, ktery by schvalne vytvoril horni ci spatny design jenom kvuli tomu, ze ma jine priority (napr. obsah), nehlede na to, ze web s danym designem by mel prinaset nejaky prijem. Hranice mezi perfetknim designem a hroznym designem rozhodne neni nikterak velka a uz rozhodne neni tak velka, aby to stalo za to, udelat spatny design. Nevim, jak dlouho jste soucasny design vytvareli, ale kdyby jste jej vytvareli rovnou perfektni, zabralo by vam to treba o 10, 20 procent vice casu, pricemz vysledek by byl minimalne o sto procent lepsi. Pokud ale vim, Martin Kalda, ktereho jste zde zminil jako cloveka webdesignu znaleho, vam vytvoril nekolik navrhu (jak znam Martina, urcite perfektnich), proc jste nepouzili ani jeden z nich a misto toho jste se rozhodli vytvorit si design vlastni? To vam prece muselo zabrat mnohem vice casu, nez pouziti designu jiz navrhnuteho. Takze osobne bych to videl tak, ze soucasny design je proste to nejlepsi, co jste dokazali vytvorit vy >>sami<< s posunovanim priorit to vubec nema nic spolecneho... :) Proste, tady v konferenci se vam mnoho lidi - vcetne me - snazi poradit, jak ohledne reklamy, tak i ohledne designu, byt to primo nespada do zamereni teto konference. A vy vse proste zavrhujete a jedete stale po vlastni linii. Ja jsem napsal, ze vas design neni prilis dobry, adam to napsal take a navic zdurazil smysl designu pro lepsi prodej reklamy a vy to stale berete jako "typ humoru". My vime, ze ctenari k vam nechodi kvuli designu (jste monopolni), ale kvuli informacim. Ale sakra, porad zapominate na INZERENTY a ti jsou to nejdulezitejsi, kdyz uz mate zajisteny solidni obsah a pravidelne ctenare. A ti se nebudou hrnout inzerovat na "poutovy" server, kde jejich reklama v podstate zanikne a kde se cenove nerozlisuje mezi horni a dolni (zde nepouzitelnou) reklamni pozici. Ale dost, zde opravdu nema smysl porad busit do steny... :) MK
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 07. 2002, 14:28 CEST