Re: Re[9]: Cernobily banner

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@mobilmedia.cz)
Date: 11. 07. 2002, 13:21 CEST


----- Original Message -----
From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
To: "Adam Hauner" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, July 11, 2002 12:54 PM
Subject: Re[9]: Cernobily banner

> jaky  design  mame  to vim sam, predstavte si, ze dokonce vime proc je
> takovy a proc ne jiny
> ovsem v namet byl jiny nez kritika naseho amaterskeho designu
>
> a protoze problematika tvoreni takoveho webu
> je nekde jinde nez u vetsiny webu zde ucastnenych
> dovolili jsme si design
> odsunout v prioritach az za praktickou stranku veci
>
> ale jinak rad prijimam konstruktivni kritiku

Zdravim,

ale to je blbost. Ja kdybych mel vytvorit design, jaky mate
na webu ted, tak by mi to dalo mnohem vice prace,  nez
kdybych rovnou vytvoril perfektni design. Musel bych totiz
premyslet nad tim, co do toho designu vlozit a co zmenit
z toho perfektniho, aby to vypadalo jako u vas :))

Ale ted ted vazne. Jestli vytvarite design nejakeho webu,
tak se vzdy podvedomne snazite, aby byl co nejlepsi.
Neznam cloveka, ktery by schvalne vytvoril horni ci spatny
design jenom kvuli tomu, ze ma jine priority (napr. obsah),
nehlede na to, ze web s danym designem by mel prinaset
nejaky prijem. Hranice mezi perfetknim designem a hroznym
designem rozhodne neni nikterak velka a uz rozhodne neni
tak velka, aby to stalo za to, udelat spatny design. Nevim, jak
dlouho jste soucasny design vytvareli, ale kdyby jste jej
vytvareli rovnou perfektni, zabralo by vam to treba o 10, 20
procent vice casu, pricemz vysledek by byl minimalne o
sto procent lepsi. Pokud ale vim, Martin Kalda, ktereho jste
zde zminil jako cloveka webdesignu znaleho, vam vytvoril
nekolik navrhu (jak znam Martina, urcite perfektnich), proc
jste nepouzili ani jeden z nich a misto toho jste se rozhodli
vytvorit si design vlastni? To vam prece muselo zabrat
mnohem vice casu, nez pouziti designu jiz navrhnuteho.
Takze osobne bych to videl tak, ze soucasny design je proste
to nejlepsi, co jste dokazali vytvorit vy >>sami<<  s posunovanim
priorit to vubec nema nic spolecneho... :)

Proste, tady v konferenci se vam mnoho lidi - vcetne me - snazi
poradit, jak ohledne reklamy, tak i ohledne designu, byt to primo
nespada do zamereni teto konference. A vy vse proste
zavrhujete a jedete stale po vlastni linii.

Ja jsem napsal, ze vas design neni prilis dobry, adam to napsal
take a navic zdurazil smysl designu pro lepsi prodej reklamy a
vy to stale berete jako "typ humoru". My vime, ze ctenari k vam nechodi
kvuli designu (jste monopolni), ale kvuli informacim. Ale sakra, porad
zapominate na INZERENTY a ti jsou to nejdulezitejsi, kdyz uz mate
zajisteny solidni obsah a pravidelne ctenare. A ti se nebudou hrnout
inzerovat na "poutovy" server, kde jejich reklama v podstate zanikne
a kde se cenove nerozlisuje mezi horni a dolni (zde nepouzitelnou) reklamni
pozici. Ale dost, zde opravdu nema smysl porad busit do steny... :)

MK



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11. 07. 2002, 14:28 CEST