Re[2]: Cena impresse v zavislosti na navstevnosti

From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik (m.minarik@elektrika.info)
Date: 10. 07. 2002, 07:15 CEST


Dobry den Martin Bartoň,
DLE POPTAVKY?
No  samozrejme  cena dle poptavky, to je ucebnicovy model, jenze v praxi
to  vypada  trosku  jinak. Nase impresse si prodavame sami, a cenou se
drzime  s  Mobil.cz.  Neni  to  ani tak otazka ceny, jak spise vhodnou
nabidkou a nejakou peci o zakaznika.
V  nasem  pripade  "poptavka"  existuje  uz  u zpracovanych zakazniku,
protoze nova firma z 90% netusi co je to banner a impresse.
Kdyz  jsem  byl  jeste  obchodnikem,  tak  jsme  meli  za to, ze dobry
obchodnik dokaze prodat mrtvymu zimnik.
No a ted zde pokladam ten dotaz
???????????????????????????????????????????????
zda mame tvorit ceny
po KLAUSOVSKU, trh si sam rekne, tedy co dokazeme prodat
nebo  mame  brat  v  potaz  nejake kriteria, jako horni, dolni pozice,
leto, zima atd.
???????????????????????????????????????????????
Upozornuju,  ze  nejsme pro normalni lidi, ale uzce zamereni, tedy zde
casto neplati to, co je zcela bezne jinde.

S pranim pekneho dne
Miroslav Minarik

http://www.elektrika.cz
gsm: 00420-6-08-477 995
tel: 0420-5-4821 2580
fax: 0420-5-4524 2094
e-mail: m.minarik@elektrika.info
ICQ: 127851499

9. července 2002, 23:30:53, napsal:

Bartoň> My  to  resime  tak,  ze mame tydenni taxy. Vesmes se jedna o reklamni
Bartoň> prvky na HomePage, a jen bannery jsou vsude. Ty zustavaji na kusy.

Bartoň> A ceny? No, jak bych rekl, ze to je otazka poptavky. Neni? Pak se musi
Bartoň> snizit  cena.  Je velka? Pak jde cena nahoru. Nic vic ti asi ale nikdo
Bartoň> neporadi.

Bartoň> Přeji hezky den.

Bartoň> Martin Barton
Bartoň> CD-R server s.r.o.
Bartoň> http://www.cdr.cz
Bartoň> http://www.freemusic.cz

Bartoň> Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz

>> Rad bych s nekym probral princip tvorby ceny za impressi.

>> Znam pouze skutecnost, ze cim cilenejsi napln serveru, tim vetsi cena.
>> Ovsem...
>> Nesnizuje stale zvysujici se pocet navstivenych stranek cenu impresse?
>> Pokud  kdysi  stacilo  ke  kvalitni  kampani  na  nasem serveru 10.000
>> impressi/mesic, tak dnes je jiz malo.
>> Kdyz  si  nekdo objedna 1000 impressi/mesic tak se prakticky mozna ani
>> neuvidi. Nemela by byt cena za impressi nejak zavisla na procentuelnim
>> zobrazeni behem casove usecky?
>> Si  vezmete,  ze bych chtel objednat na seznamu 50.000 impressi/mesic,
>> vzdyt  to je temer neviditelne.

>> Proto se ptam odborniku, kteri obchoduji s impressemi, jak mame tvorit
>> cenu impresse na nasem odbornem platku.

>> dekuji za radu

>> S pranim pekneho dne
>> Miroslav Minarik

>> e-mail: m.minarik@elektrika.info


>> --------------------------------------------------------------------------
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


Bartoň> --------------------------------------------------------------------------
Bartoň> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 07:14 CEST