Dobry den Martin Bartoň, DLE POPTAVKY? No samozrejme cena dle poptavky, to je ucebnicovy model, jenze v praxi to vypada trosku jinak. Nase impresse si prodavame sami, a cenou se drzime s Mobil.cz. Neni to ani tak otazka ceny, jak spise vhodnou nabidkou a nejakou peci o zakaznika. V nasem pripade "poptavka" existuje uz u zpracovanych zakazniku, protoze nova firma z 90% netusi co je to banner a impresse. Kdyz jsem byl jeste obchodnikem, tak jsme meli za to, ze dobry obchodnik dokaze prodat mrtvymu zimnik. No a ted zde pokladam ten dotaz ??????????????????????????????????????????????? zda mame tvorit ceny po KLAUSOVSKU, trh si sam rekne, tedy co dokazeme prodat nebo mame brat v potaz nejake kriteria, jako horni, dolni pozice, leto, zima atd. ??????????????????????????????????????????????? Upozornuju, ze nejsme pro normalni lidi, ale uzce zamereni, tedy zde casto neplati to, co je zcela bezne jinde. S pranim pekneho dne Miroslav Minarik http://www.elektrika.cz gsm: 00420-6-08-477 995 tel: 0420-5-4821 2580 fax: 0420-5-4524 2094 e-mail: m.minarik@elektrika.info ICQ: 127851499 9. července 2002, 23:30:53, napsal: Bartoň> My to resime tak, ze mame tydenni taxy. Vesmes se jedna o reklamni Bartoň> prvky na HomePage, a jen bannery jsou vsude. Ty zustavaji na kusy. Bartoň> A ceny? No, jak bych rekl, ze to je otazka poptavky. Neni? Pak se musi Bartoň> snizit cena. Je velka? Pak jde cena nahoru. Nic vic ti asi ale nikdo Bartoň> neporadi. Bartoň> Přeji hezky den. Bartoň> Martin Barton Bartoň> CD-R server s.r.o. Bartoň> http://www.cdr.cz Bartoň> http://www.freemusic.cz Bartoň> Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz >> Rad bych s nekym probral princip tvorby ceny za impressi. >> Znam pouze skutecnost, ze cim cilenejsi napln serveru, tim vetsi cena. >> Ovsem... >> Nesnizuje stale zvysujici se pocet navstivenych stranek cenu impresse? >> Pokud kdysi stacilo ke kvalitni kampani na nasem serveru 10.000 >> impressi/mesic, tak dnes je jiz malo. >> Kdyz si nekdo objedna 1000 impressi/mesic tak se prakticky mozna ani >> neuvidi. Nemela by byt cena za impressi nejak zavisla na procentuelnim >> zobrazeni behem casove usecky? >> Si vezmete, ze bych chtel objednat na seznamu 50.000 impressi/mesic, >> vzdyt to je temer neviditelne. >> Proto se ptam odborniku, kteri obchoduji s impressemi, jak mame tvorit >> cenu impresse na nasem odbornem platku. >> dekuji za radu >> S pranim pekneho dne >> Miroslav Minarik >> e-mail: m.minarik@elektrika.info >> -------------------------------------------------------------------------- >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ Bartoň> -------------------------------------------------------------------------- Bartoň> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 07:14 CEST