> Dobry den Martin Bartoň, > DLE POPTAVKY? > No samozrejme cena dle poptavky, to je ucebnicovy model, jenze v praxi > to vypada trosku jinak. Nase impresse si prodavame sami, a cenou se > drzime s Mobil.cz. Neni to ani tak otazka ceny, jak spise vhodnou > nabidkou a nejakou peci o zakaznika. > V nasem pripade "poptavka" existuje uz u zpracovanych zakazniku, > protoze nova firma z 90% netusi co je to banner a impresse. > Kdyz jsem byl jeste obchodnikem, tak jsme meli za to, ze dobry > obchodnik dokaze prodat mrtvymu zimnik. > No a ted zde pokladam ten dotaz > ??????????????????????????????????????????????? > zda mame tvorit ceny > po KLAUSOVSKU, trh si sam rekne, tedy co dokazeme prodat > nebo mame brat v potaz nejake kriteria, jako horni, dolni pozice, > leto, zima atd. > ??????????????????????????????????????????????? Samozrejme, ze je treba rozlisovat, kde se rekl. prvek zobrazuje. Asi nema cenu hovorit jen o bannerech, ale i o ctvercich, buttonech, mrakodrapech i treba Cestmirech atp. Banner v horni pozici bude asi vzdy drazsi, nez v dolni. I kdyz i to zalezi na tom, jak je WEB staveny. Stejne jako otazka doby. Kazdy prodejce (ve vasem pripade asi elektrotechniky) vi, kdy se behem roku prodava vice, a kdy se mu tedy vyplati inzerovat. Zkratka a dobre, otazka ceny je jen vase vec, vy musite vyzkouset jake ceny jsou pro vase stranky ty nejlepsi. Nezapominejte na to, co mi tu uz pred casem nekdo kladl na srdce. WEB muzete delat pro poteseni, pak je cena celkem nazajimava vec, a prijmy z reklamy jen prijemnym doplnkem vaseho konicka, nebo to delate komercne, a pak zalezi i na vas, kterou cenu prodate. Vim, ze jste asi cekal nejake konkretni informace nebo navod, ale myslim, ze ten vam opravdu nikdo neda. Jestli se mylim, rad si takovy navod sam prectu. > Upozornuju, ze nejsme pro normalni lidi, ale uzce zamereni, tedy zde > casto neplati to, co je zcela bezne jinde. Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz > S pranim pekneho dne > Miroslav Minarik > http://www.elektrika.cz > gsm: 00420-6-08-477 995 > tel: 0420-5-4821 2580 > fax: 0420-5-4524 2094 > e-mail: m.minarik@elektrika.info > ICQ: 127851499 > 9. července 2002, 23:30:53, napsal: Bartoň>> My to resime tak, ze mame tydenni taxy. Vesmes se jedna o reklamni Bartoň>> prvky na HomePage, a jen bannery jsou vsude. Ty zustavaji na kusy. Bartoň>> A ceny? No, jak bych rekl, ze to je otazka poptavky. Neni? Pak se musi Bartoň>> snizit cena. Je velka? Pak jde cena nahoru. Nic vic ti asi ale nikdo Bartoň>> neporadi. Bartoň>> Přeji hezky den. Bartoň>> Martin Barton Bartoň>> CD-R server s.r.o. Bartoň>> http://www.cdr.cz Bartoň>> http://www.freemusic.cz Bartoň>> Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz >>> Rad bych s nekym probral princip tvorby ceny za impressi. >>> Znam pouze skutecnost, ze cim cilenejsi napln serveru, tim vetsi cena. >>> Ovsem... >>> Nesnizuje stale zvysujici se pocet navstivenych stranek cenu impresse? >>> Pokud kdysi stacilo ke kvalitni kampani na nasem serveru 10.000 >>> impressi/mesic, tak dnes je jiz malo. >>> Kdyz si nekdo objedna 1000 impressi/mesic tak se prakticky mozna ani >>> neuvidi. Nemela by byt cena za impressi nejak zavisla na procentuelnim >>> zobrazeni behem casove usecky? >>> Si vezmete, ze bych chtel objednat na seznamu 50.000 impressi/mesic, >>> vzdyt to je temer neviditelne. >>> Proto se ptam odborniku, kteri obchoduji s impressemi, jak mame tvorit >>> cenu impresse na nasem odbornem platku. >>> dekuji za radu >>> S pranim pekneho dne >>> Miroslav Minarik >>> e-mail: m.minarik@elektrika.info >>> -------------------------------------------------------------------------- >>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ Bartoň>> -------------------------------------------------------------------------- Bartoň>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 09:11 CEST