Re: Cena impresse v zavislosti na navstevnosti

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 09. 07. 2002, 23:30 CEST


My  to  resime  tak,  ze mame tydenni taxy. Vesmes se jedna o reklamni
prvky na HomePage, a jen bannery jsou vsude. Ty zustavaji na kusy.

A ceny? No, jak bych rekl, ze to je otazka poptavky. Neni? Pak se musi
snizit  cena.  Je velka? Pak jde cena nahoru. Nic vic ti asi ale nikdo
neporadi.

Přeji hezky den.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz

> Rad bych s nekym probral princip tvorby ceny za impressi.

> Znam pouze skutecnost, ze cim cilenejsi napln serveru, tim vetsi cena.
> Ovsem...
> Nesnizuje stale zvysujici se pocet navstivenych stranek cenu impresse?
> Pokud  kdysi  stacilo  ke  kvalitni  kampani  na  nasem serveru 10.000
> impressi/mesic, tak dnes je jiz malo.
> Kdyz  si  nekdo objedna 1000 impressi/mesic tak se prakticky mozna ani
> neuvidi. Nemela by byt cena za impressi nejak zavisla na procentuelnim
> zobrazeni behem casove usecky?
> Si  vezmete,  ze bych chtel objednat na seznamu 50.000 impressi/mesic,
> vzdyt  to je temer neviditelne.

> Proto se ptam odborniku, kteri obchoduji s impressemi, jak mame tvorit
> cenu impresse na nasem odbornem platku.

> dekuji za radu

> S pranim pekneho dne
> Miroslav Minarik

> e-mail: m.minarik@elektrika.info


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 23:29 CEST