Rad bych s nekym probral princip tvorby ceny za impressi. Znam pouze skutecnost, ze cim cilenejsi napln serveru, tim vetsi cena. Ovsem... Nesnizuje stale zvysujici se pocet navstivenych stranek cenu impresse? Pokud kdysi stacilo ke kvalitni kampani na nasem serveru 10.000 impressi/mesic, tak dnes je jiz malo. Kdyz si nekdo objedna 1000 impressi/mesic tak se prakticky mozna ani neuvidi. Nemela by byt cena za impressi nejak zavisla na procentuelnim zobrazeni behem casove usecky? Si vezmete, ze bych chtel objednat na seznamu 50.000 impressi/mesic, vzdyt to je temer neviditelne. Proto se ptam odborniku, kteri obchoduji s impressemi, jak mame tvorit cenu impresse na nasem odbornem platku. dekuji za radu S pranim pekneho dne Miroslav Minarik e-mail: m.minarik@elektrika.info
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 19:12 CEST