> Cenik je hezky, nicmene by jiste neskodilo > dat ho nekomu ke konzultaci, protoze zde > chybi nektere zasadni udaje nutne pro > planovani... Krom toho se domnivam, ze by media seller mel dostat moznost s cenou hybat bez ohledu na vysi konecne provize. Jinak receno, provize za levneji prodanou reklamu by se snizovat nemela. Nerikam, ze by tomu tak melo byt stale, ale u serveru, ktery je "zatim neprodejny", bych to ocekaval. Takova nabidka neprilaka media sellera, ale spise mozna reklamni agentury, kterym se 30% provize u narazove reklamy na na webu vyplati vic nez 15%. Pro polapeni skutecneho media sellera, ktery se prodejem reklamy bude zivit je treba vytvorit priznivejsi podminky, treba minimalni mzdu. Rozpocty na kampane se tvori s velkym predstihem, zalohy se ale nevyplaceji a vmisit se do media mixu na posledni chvili, to je celkem husarsky kousek. Jinak je to krok spravnym smerem. Pokud se k tomu pridaji dalsi servery, mohly by osobu media sellera sdilet (vcetne nakladu na "vydrzovani") a zrovna tak by se mohly delit i o prijmy z reklamy (treba 20 % z ceny by se rozdelilo mezi ostatni servery) a mohly by ve svem kvalitnim reklamnim prostoru poskytovat bonusove impresse. Aby tak jako alternativni "reklamni sit" vyvazili nevyhopdy oproti vydavatelstvim a medialnim uskupenim. > > Nezbyva mi nez souhlasit. Ano, internetova > > reklama opravdu funguje Myslite, reklama nawebu ;-) -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 19:15 CEST