Myslel jsem to tak, ze tato varianta nenese pro CD-R zadne riziko. Nehodlate prijmout obchodnika, ale pouze davat provizi. Je jiste k posouzeni, co je lepsi. Ohledne ceniku - posuzoval jsem ho jako clovek, ktery na stranku ceniku prisel. Opravdu si myslite, ze neni vhodne umistit na stranku co nejvice dostupnych informaci a ze je lepsi, aby clovek, ktery Vas server naplanuje, prochazel mnozstvi dalsich zdroju a zjistoval si informace, coz ho zdrzuje? Nemyslite, ze tohle je rozdil mezi profesionalnimi servery, ktere daji maximalni podminky pro jejich planovani (napriklad navstevnost reklamnich pozic v impresich a unikatnich uzivatelich, screenshoty apod.) a servery, ktere si stale stezuji, ale neudelaji maximum pro usnadneni jejich planovani? honza ______________________________________________________________ > Od: "Petr Murmak" <petr@cdr.cz> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Tue, 9 Jul 2002 15:09:10 +0200 > Předmět: RE: CD-R po 2 tydnech :-))) > > > No... opravdu moc pekne, > > nejvice se mi libi veta > > "kdyz se osvedcite, budete zaskolen > > do naseho reklamniho systemu" > > proste CD-R nehodla nest prachzadnou > > odpovednost za svoje prijmy z reklamy :o)) > > > No, nechapu co se Vam na te vete nelibi. Kdyz si poridite zamestnance, > ktery bude prodavat Vasi reklamu, tak bude celkem logicke, ze po case > tento zamestnanec bude mit pristup do reklamniho systemu. Pokud > uvazujete v meritkach mensi firmy, tak tento zamestnanec bude jeden, > maximalne dva. Stejne je to i u nas - jestlize s takovym clovekem budeme > spolupracovat delsi dobu, vybudujeme si nejakou vzajemnou duveru a > pozname se navzajem, tak mu take muzeme dat pristup do reklamniho > systemu. Rozhodne nemame v umyslu 20ti lidem rozdat pristup a starejte > se. Muzete mi rici, co je na tom spatne, kde je tu jake zbavovani se za > svoje prijmy? > > Mozna Vam vadi, ze to neni napsane do detailu - ano, to neni, jenze > kdyby bylo, tak by ten text musel byt nekolikrat delsi a my nechceme > lidi odradit, ale spise nalakat. > > > Cenik je hezky, nicmene by jiste neskodilo > > dat ho nekomu ke konzultaci, protoze zde > > chybi nektere zasadni udaje nutne pro > > planovani .... > > > Vy jste videl nas media list, ktery rozesilame jak zakaznikum, tak > agenturam, ze tak kritizujete? A kdyz uz jsme u tech udaju nutnych pro > planovani, tak ty si prece kazdy muze ziskat z nekolika auditu a vyzkumu > navstevnosti, jejichz jsme cleny. No a kdyby precijen dotycnemu > nestacily informace z naseho media listu, ani by nebyl schopen si ty > informace ziskat, pak se staci na nas obratit s tim, co potrebuje. > > > Ale ja mam dojem, ze predchozi anonym se snazil naznacit, ze ani po > 14cti dnech jsme nikoho nesehnali a tudiz internetova reklama nefunguje > (alespon ja to tak pochopil). Opak je pravdou, ozvalo se lidi opravdu > dost a nekolik z nich vypada i velmi nadejne a diky tomu jsme uz sehnali > i nejakou tu reklamu. Uz jsem minuly tyden uvazoval o stazeni, ale > bohuzel vzhledem k memu vikendovemu pracovnimu programu a pripravy na > nej jsem se k tomu jeste nedostal. Na druhou stranu to az tak moc > nevadi, jelikoz i dnes prisla velmi zajimava nabidka vznikla na zaklade > existence teto strany :) > > > Petr Murmak > CD-R server s.r.o. > www.cdr.cz, www.freemusic.cz > > > PS: Docela by mne zajimalo, proc se dva zmineni panove zapomneli > podepsat. To se za sve nazory stydi? > > > h.) > > > > ______________________________________________________________ > > > Od: m23@volny.cz > > > Komu: reklama@nawebu.cz > > > CC: > > > Datum: Tue, 09 Jul 2002 14:09:49 +0200 (CEST) > > > Předmět: CD-R po 2 tydnech :-))) > > > > > > Doporucuji vsem, kteri pred cca 14ti dny sledovali debatu, ve > > ktere > > > hral hlavni roli CD-R server, aby se podivali sem : > > > > > > http://www.cdr.cz/a/cdr/prace > > > > > > > > > Nezbyva mi nez souhlasit. Ano, internetova reklama opravdu > > funguje > > > :-))) > > > > > > ------------------------------------------------------------ ---- > > ---------- > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > -------------------- > > Nový vyhledávač pro český internet www.WebFast.cz - prostě najde ... > > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------- > > ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Ferrari Show a Grand Prix: 57 zajímavých cen na http://bonus.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 15:26 CEST