Prazdninovy dumping

From: Zdeněk Polách (vreco@bonusweb.cz)
Date: 09. 07. 2002, 14:52 CEST


Pekne letni odpoledne,

zajimalo by me, jaky je vas nazor na nasledujici dumpingove prazdninove
nabidce a obecne o vlivu podobnych dumpingovych nabidek na internetovy
reklamni trh a jeho vseobecne vnimani.

S pozdravem

Zdenek Polach, Mobil Media a.s.



> Subject: Media Computer Pressu nabizeji 100 % inzerce zdarma!
>
>
> Vazena redakce,
>
> prazdninove mesice, ktere jsou povazovany nejen za
> internetovou "okurkovou
> sezonu", vyrazne pozmenuji strukturu uzivatelu Internetu. V prilozene
> tiskove zprave se dozvite nejen o tom, ze se jedna o
> kvalitativni zmenu k
> lepsimu, ale i o tom, ze Computer Press pripravil pro on-line
> inzerenty
> neopakovatelne vyhodnou nabidku.
> S pranim hezkeho dne a s pozdravem - Boris KEKA
> _________________________________________________________________
> Boris Keka, Computer Press, a. s.
> tel.: (02) 25273930-3, kl. 33, GSM: 0603 58 19 29, fax: 02-25273934
> Pod Vinici 23, 143 00 Praha 4, ICQ: 75822992
> www.cpress.cz
>
> *****




This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 14:53 CEST