Pekne letni odpoledne, zajimalo by me, jaky je vas nazor na nasledujici dumpingove prazdninove nabidce a obecne o vlivu podobnych dumpingovych nabidek na internetovy reklamni trh a jeho vseobecne vnimani. S pozdravem Zdenek Polach, Mobil Media a.s. > Subject: Media Computer Pressu nabizeji 100 % inzerce zdarma! > > > Vazena redakce, > > prazdninove mesice, ktere jsou povazovany nejen za > internetovou "okurkovou > sezonu", vyrazne pozmenuji strukturu uzivatelu Internetu. V prilozene > tiskove zprave se dozvite nejen o tom, ze se jedna o > kvalitativni zmenu k > lepsimu, ale i o tom, ze Computer Press pripravil pro on-line > inzerenty > neopakovatelne vyhodnou nabidku. > S pranim hezkeho dne a s pozdravem - Boris KEKA > _________________________________________________________________ > Boris Keka, Computer Press, a. s. > tel.: (02) 25273930-3, kl. 33, GSM: 0603 58 19 29, fax: 02-25273934 > Pod Vinici 23, 143 00 Praha 4, ICQ: 75822992 > www.cpress.cz > > *****
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 14:53 CEST