K tomu, co bylo jiz receno, dodavam: uz jenom designove se bannery do obchodu nehodi. Vemte si, ze vyhodite nekolik 20 000 Kc ci vice za design a ted prijde banner a cele Vam to rozhaze. Veskera prace a penize jsou vnivec. A to uz nehovorim o tom, kdyz je banner nekde nahore a zabira Vam tak misto, kde by mela byt zajimava nabidka nebo nejaka dulezita nabidka. Pro neverici: objednejte si vyzkum za pomoci ocni kamery (treba u nas :-)) a podivejte se, zda zakaznik nahodou nevenuje prilis pozornosti banneru - misto aby jej venoval Vasemu zbozi. Rob www.robertnemec.com ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Sunday, June 30, 2002 7:19 PM Subject: Re: stop vymenne reklame v obchodech > To je milé přirovnání, ale jako každé přirovnání trochu kulhá. Jednak není > správné argumentovat "desetinou všech ploch", ale "desetinou ploch, které > obchod používá pro (vlastní) reklamu". Takže je to podstatně méně a můžu > říci, že jsem na velmi mnoha obchodech viděl reklamy irelevantní k tomu, co > obchod prodává. Dále je zde problém, že u obchodu nelze docílit "výměnného > faktoru 1:1", ani žádného jiného, přesně zjistitelného. Neví se, kdo > prodělává a kdo vydělává, kdo více dává a více bere. Konečně je zde určitě > důležité, že zatímco kamenný obchod je "sám sobě reklamou", již tím, > existuje a má výlohu na hlavní třídě, kde chodí lidé, web nic takového > nemá - lidé nechodí mimoděk a automaticky okolo webu, stránky se musí pořád > a pořád propagovat. Neznám jiné podnikání, ve kterém by bylo tak nutné > neustále inzerovat svou vlastní existenci jako v e-komerce. Občas je to dost > k zlosti :-) > > Souhlasím nicméně s jedním: na stránkách OBCHODU není výměnná reklama tak > žádaná, rovněž bych ji nedoporučoval, pokud má vlastník jiné možnosti, jak o > sobě snadno a levně dát vědět. Ostatně sami ji na svých obchodech také > příliš nepoužíváme, protože jsme názoru, že přínos (reklama na daný obchod > zase někde jinde) obtížně vyvažuje zápor (odvádí zákazníky, odvádí > pozornost). U webů, které ale nejsou svou povahou obchodem, nevytvářejí > žádné tržby a které jsou, jak je tu kdosi příznačně označuje, jen > "generátory impresí", je využití pro výměník zcela nutné. > > > > > > ----- Original Message ----- > From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> > > Videl jste nekdy v nejakem kamennem obchode, ze by meli rekneme > desetinu plochy sten, podlahy, stropu a regalu polepenu reklamou > na neco, co neprodavaji, vcetne reklamy na svou vlastni > konkurenci? Kdybyste nahodou takovy kamenny obchod videl, nerekl > byste si, ze se zblaznili? > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 21:08 CEST