Re: NewLinx - zaruceny vymenny pomer 1:1

From: cgc (cgc.corp@seznam.cz)
Date: 29. 06. 2002, 18:34 CEST


ale logicky je to neco jako perpetum mobile, ne?
je to divne a schudne pouze v pripade, ze nic se neprodava ani jinak
nevyuziva


----- Original Message -----
From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Saturday, June 29, 2002 4:52 PM
Subject: RE: NewLinx - zaruceny vymenny pomer 1:1


---> Bonjour!

Je to podobny pripad, ktery tu zminoval Patrick Zandl u bonusovych
impressi v placenych kampanich. CPress je pravdepodobne kdykoli
pripraven pretlak impressi uvolnit zobrazovanim reklamy na svych
webech. Krome toho si spousta klientu umisti na sve stranky banner,
a pak uz se o reklamni prostor nestara, takze sice sbira kredity,
ale nikdy je nespotrebuje (typicky na osobnich strankach freewebu).
Mimoto stale jeste pocet zobrazenych banneru na webu roste, takze
zatim je vice zobrazenych banneru nez banneru ke zobrazeni.

Mozna to ale nekdo z CPressu vysvetli jinak.

Pomerne rozumne argumenty k jedna ku jedne snesl loni v rijnu
Jiri Lahvicka na Lupe: http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=1832

> Priznam se ze tomu nerozumim, jelikoz nabizi vsem novym clenum
> "5000 zobrazení bannerů zdarma a tištěný manuál výměnného systému newLinx"
>
> Ze by novy system Mr.Lynx dotoval????

--
=M=


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 29. 06. 2002, 18:34 CEST