Uz to tady rekl Jiri Hlavenka, takhle se s potencionalnim zakaznikem reklamy nejedna, krom toho podobnym vyjadrovanim ho urcite nepresvedcis, aby vam dal reklamu na server, pripadne se stal vasim kamaradem, coz je podle Tvoji teorie nutnost k jakymkoliv prijmum z internetove reklamy. Nicmene bych chtel reagovat na jednu vec: > No to se na mne ale nezlobte, to bych teda takove zastoupeni rozhodne > nechtel! Jenom samotna rezie vyda mesicne za par desitek tisic, a vy > mi reknete, ze mi zastoupeni neni schopno nic garantovat? Za vyhradni > zastoupeni? No to si asi delate srandu, ne? Proc by si nekdo delal srandu? Vzdyt to, jestli zastoupeni proda ci neproda reklamu na CDR ci jakykoliv jiny server, nesvedci o jeho schopnosti ci neschopnosti, ale zejmena o tom, jestli je reklamni plocha daneho serveru atraktivni pro klienta, pripadne jestli je cilova ctenarska skupina pro nekoho atraktivni, nemyslis? Tezko bude jakakoliv medialni agentura protezovat urcity server, vem si, ze kdyby se to provalilo, prijde o klienty a tim padem o sve prijmy. IMHO si to nikdo neriskne a nic na tom nezmeni ani fakt, ze si obleces kravatu a stanes se ze dne na den nejlepsim kamaradem sefu vsech medialnich agentur. S pozdravem Zdeněk Polách (Vreco) Šéfredaktor technického zpravodajství Mobil Media ================================================= Zdenek.Polach@Mafra.cz +420-2-22064508 Mobil Media a.s., Vinohradská 10, 120 00 Praha 2 ================================================= -----Original Message----- From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz] Sent: Tuesday, June 25, 2002 10:46 PM To: Martin.Klofanda@mindshareworld.com Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery Pane Klofanda, predne bych velmi rad, kdybyste krotil sve vasne, ja to nemyslel na vas, ale asi jsem to nenapsal uplne OK, priznavam. Moje poznamky smerovaly k medialnimu zastoupeni (MIA, ARBO, Starcom, ... aby bylo tedy uplne jasno). Nase zkusenost je prave takova, ze po nas bylo vyzadovano exkluzivni zastupovani, ale bez zaruky z jejich strany, ze nam vubec neco sezenou. A to, jak jiste uznate, ferove jadnani rozhodne neni. Proto take zadnou takovou agenturu nemame a jsme primerene radi z toho, co sezeneme. Mohlo by to byt jiste lepsi, ale zvysuje se to, rekl bych, geometrickou radou. My se tedy bez medialniho zastupovani, ale i bez reklamnich agentur, jako je treba ta vase, nyni jiz obejdeme. Nicmene by se dal prostor vyuzit jeste mnohem lepe. Pro nas je jen zarazejici, ze kdyz si zakazniky sezeneme sami (a to nejsme zadni reklamni agenti, jen umime psat o pocitacich), proc toho nevyuzivaji i ty reklamky. Koneckoncu by byly spokojene obe strany. My bychom meli vice casu na psani, zakaznici vetsi komfort, a reklamky vice penez. Je na teto uzvaze neco spatneho? P.S. Rozdil mezi medialni agenturou a reklamni agenturou je mi samozrejme znam, dokonce, a tomu asi nebudete verit, i z vlastni zkusenosti. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz > pane Barton > co si to vubec dovolujete??? > ja i dalsi v konferenci jsme Vam min trikrat vysvetlovali rozdil mezi > medialni agenturou (Mindshare, Mediacom, Starcom, OMD....) a > mediazastupitelstvim (ARBOmedia, MIA, Hi-media...) jestli to stale > nechapete...neni Vam pomoci > jeste jednou specialne pro Vas zduraznuji, ze MINDSHARE je MEDIALNI > AGENTURA, nezastupuje zadne medium, nikdy zastupovat nebude!!!! > Takze jakekoliv dalsi podnety, pripominky, urazky a obvineni prosim > smerujte na MEDIA ZASTUPITELE!!!! mate-li s nima podobnou zkusenost... > Dekuji a preji mnoho uspechu > Martin Klofanda > mDigital > Martin Bartoň > <martin@cdr.cz To: "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz> > > cc: > Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery > 25.06.2002 > 15:05 > Please respond > to reklama > No to se na mne ale nezlobte, to bych teda takove zastoupeni rozhodne > nechtel! Jenom samotna rezie vyda mesicne za par desitek tisic, a vy > mi reknete, ze mi zastoupeni neni schopno nic garantovat? Za vyhradni > zastoupeni? No to si asi delate srandu, ne? (I kdyz vim, ze prave > proto my zadnou takovou agenturu nechceme, nemuzeme, nechceme na > takovou podminku pristoupit). > My za provoz platime, my lakame ctenare, my jem musime. Medialka pak > jen muze a jeste za to chce až 50%. Tak tomu ja rikam okradani v > nehrubsim slova smyslu. Copak to nevidite? Vzdyt vas, jako medialku to > pak vubec nenuti nejake ksefty shanet. Vam staci si vydelat nejak > jinak, ale duvod proc shanet zrovna pro nas veskery zadny. To mi tedy > prijde trosku nefer (slabe slovo). > Jak mam providerovi vysvetlit, ze nase medialka proste tento tyden nic > nesehnala, tak sorry, s placenim musime pockat? Nebo Telecomu, SPIRu, > SVITu, iAuditu? To mame ten mesic chodit na pastvu? Nebo jak si to > tedy predstavujete? To bych opravdu rad vedel!! > Martin Barton > CD-R server s.r.o. > http://www.cdr.cz > http://www.freemusic.cz >> nezlobte se, ale nic Vam shanet nebudu....ani za DVD vypalovacku ani >> cokoliv jineho.. >> jisty mesicni prijem Vam nezaruci nikdo a nikde, to asi zijete v trochu >> jine dobe... >> pekny den >> Martin Klofanda >> mDigital >> Martin Bartoň >> <martin@cdr.cz To: > "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz> >> > cc: >> Subject: Re: medialky vs > "nezavedene" servery >> 25.06.2002 >> 11:27 >> Please respond >> to reklama >> Tak vam to pane Klofanda reknu jeste jinak. Kdyz mi sezenete medialni >> zastupitelstvi, ktere nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem, >> dostanete ode mne DVD vypalovacku (abych zustal v oboru). Ja takove >> neznam. Zaroven vam ale mohu odsouhlasit, ze ani nas nikdo nebchazel a >> hory doly nenabizel. To my jsme se museli vnutit. Ovsem kdyz vam MIA >> sezene za rok reklamu za 40kKc s vyhradnim zastoupenim, musite si >> rici, ze je asi neco spatne, ne? >> Jinak se budu opakovat, ze nam, provozovatelm obsahu, je uplne jedno, >> kdo si tu reklamu zada. My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi >> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si mysleli, ze reklamni agentury >> a zastupitelstvi delaji totez. Jak muzeme potvrdit z vlastni >> zkusenosti, neni tomu tak. >> Přeji hezky den. >> Martin Barton >> CD-R server s.r.o. >> http://www.cdr.cz >> http://www.freemusic.cz >> Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz >>> Vazeny pane >>> nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o servery...to >> si >>> asi trochu pletete role >>> rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala obchazet servery a >>> nabizet hory doly.. >>> a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 servery.... >>> Martin Klofanda >>> mDigital >>> <telnet@centru >>> m.cz> To: <reklama@nawebu.cz> >>> cc: >>> 25.06.2002 Subject: Re: medialky vs >> "nezavedene" servery >>> 10:30 >>> Please respond >>> to reklama >>> Ale to je snad stara znama pisnicka ............ >>> Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji: >>> Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3 >>> mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se >>> neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely cekat ... >>> chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni .... >>> Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca >>> 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly o >>> internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par >>> subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou >>> na nejake obchodni politice? Co budeme delat? >>> Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe obchazet >>> servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere >>> usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co >>> serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude >>> ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se >>> pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. ostatni >>> maji smulu. >>> Co z toho plyne? >>> KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE >>> ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!! >>> Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat >>> Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta >>> mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az >>> dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci neprijde. >>> Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?) >>> S pozdravem Vas >>> Boris >>> -------------------- >>> Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz >>> >> > -------------------------------------------------------------------------- >>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> http://reklama.nawebu.cz/ >>> >> > -------------------------------------------------------------------------- >>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> http://reklama.nawebu.cz/ >> > -------------------------------------------------------------------------- >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >> > -------------------------------------------------------------------------- >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST