RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: Nohel Daniel (Daniel.Nohel@mia.cz)
Date: 26. 06. 2002, 10:11 CEST


Pane Pallasi,
Opravdu se zaujetim sleduji vase a dalsich kolegu (viz reakce panu Bartone a Murmaka) narikani a plac, ktere tady zoufale predvadite. Nemuzu nez potvrdit slova kolegu z agentur, ze jste vzorovym prikladem toho, jak znicit myslenku, kterou prezentujete. Vytvarite obsahy, ktere neumite prodat. 

Jestlize budete cekat, az vam spadne reklama s penezi do klina jenom proto, ze budete kricet, ze ji chcete, tak na to zapomente. To, co si nechcete nebo numite pripustit, se rika CRM. Za timto buzz word se skryva proste rizeni vztahu se zakazniky, tedy reflektovani trznich vztahu a mechanismu konkurencniho prostredi. Nemyslim, ze bych mel nejak zvlast vypichovat, jak moc je internet konkurencni, ale zakladem je vsestranna spoluprace.

MIA, ktera je tady jiz delsi dobu prepirana, neni poskytovatelem obsahu a nevlastni zadny server poskytujici obsah. Se vsemi servery mame standardni smluvni vztahy a reklamu planujeme tak, aby klient dostal to nejlepsi, co internetova reklama na tomto trhu nabizi. 

Daniel Nohel
M.I.A.

-----Original Message-----
From: Jiri Pallas2 [mailto:jiri@pallas.cz]
Sent: Wednesday, June 26, 2002 8:56 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery


Pokud bych mel server o jako CD-R, tak bych na zadnou slezinu MIA nechodil.
MIA je krasny vyraz absurdistanu od zacatku do konce (Zda se, ze to v
podstate zabalili). V teto souvislosti staci uvest to, ze jsou/byly v jedne
fime provozovany servery, konkurujici serverum, ktere MIA zastupovale. Bylo
to neseriozni vuci zastupovanycm serverum i vuci zakaznikum. Tezko verit, ze
reklama je/byla umistovana podle prospechu zakaznika a ne tak aby se nejprve
zaplnil Svet Namodro nebo drive Trafika.

Jiri Pallas


-----Original Message-----
From: Petr Murmak [mailto:petr@cdr.cz]
Sent: Wednesday, June 26, 2002 8:05 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery


> pokud Vas mediazastupitelstvi pozada o ucast v nejake akci,
> ci o nejakou jinou zmenu na Vasem serveru, ma k tomu velmi
> dobry duvod a tim je zlepseni prodeje reklamy. Pokud vy tuto
> akci odmitnete respektovat, nesmite se divit, ze splacete nad
> vydelkem. Byt clenem site jako je IMS - Premium totiz
> predpoklada uzkou spolupraci s mediazastupitelem.
>
No, nevim o tom, ze by kdy MIA po nas chtela nejake zmeny na serveru,
nebo o ucast v nejake akci atp. Proste komunikace Vami s nami byla tehdy
prakticky nulova (vyjma informovani se o sehnane reklame). Kdo vi, treba
by to nyni bylo jine, ale tehdy nas nikdo o nic nezadal, nikdo nam
prakticky nic nesdeloval. Kdybyste nam tehdy rekli, ze je zapotrebi to a
to, tak bychom se temer jiste podridili, ale nic takoveho se nestalo!!!
Take mnozstvi sehnane reklamy bylo velmi mizive, ktere by nestacilo ani
na uziveni provosu samotneho serveru, natoz kdybych mel pocitat nejake
dalsi naklady jako penize lidem atd. Proste tak, jak tady nekdo
naznacoval, jak by melo fungovat media zastupitelstvi, tak timto
zpusobem to od MIA smerem k nam rozhodne nefungovalo.

Petr Murmak
CD-R server s.r.o.
www.cdr.cz, www.freemusic.cz


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19.4.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19.4.2002


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST