Zdravicko, JP> Uzivatele www.cdr.cz, bastliri, palici, nakupujici novy hardware apod. No vsak agentura by mohla pro CDR server dohazovat predevsim inzerenty z rad vyrobcu hardwaru a softwaru. JP> Bohuzel je server zameren na uzkou skupinu s nizsimi prijmy. Uzke zamereni muze byt v tomto pripade vyhodou - neni potreba na tom serveru plytvat nerelevantni reklamou pro danou cilovou skupinu. JP> Hovoril jsem dnes s pravnikem s prijmem cca 200 kKc a ten ma pocitac ciste JP> na sepsani smlouvy a sice vi co je to internet a pouziva ho, ale co je JP> www.cdr.cz nevi a nevi proc by ho mel pouzit. A proc by mel ? Pravnik s prijmem 200 kKc je ve zcela jine cilove skupine. Takze pokud firma Polivka vyrabi vypalovacky, tak na CDR server da reklamu na svou vypalovacku, na kterou se chyti studenti nebo "palici z povolani", zatimco tatez Polivkova vypalovacka muze byt nabidnuta na odbornem serveru pro pravniky tomu pravnikovi, s tim, ze Polivkova vypalovacka je idealni zpusob, jak si bezpecne archivovat smlouvy a klientska data. Jeden vyrobek je mozne nabidnout ruznym cilovym skupinam na zcela ruznych serverech, nehledejte problem tam, kde neni. Firma by mela mit sve reklamy promyslene rozprostrene tak, aby chytla studenta i pravnika - a obema pak prodala svoji vypalovacku. -- Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:scalex@scalex.cz PGP: 0x09EDD392
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST