Vazeny pane Murmaku, pokud Vas mediazastupitelstvi pozada o ucast v nejake akci, ci o nejakou jinou zmenu na Vasem serveru, ma k tomu velmi dobry duvod a tim je zlepseni prodeje reklamy. Pokud vy tuto akci odmitnete respektovat, nesmite se divit, ze splacete nad vydelkem. Byt clenem site jako je IMS - Premium totiz predpoklada uzkou spolupraci s mediazastupitelem. Rad bych take reagoval na plactive pripominky, ktere tu zaznely. Internet je mediem, kde panuje velice, velice silna konkurence na strane poskytovatelu obsahu. Formular pro nove servery na nasem webu za tyden vyplni 5 - 10 subjektu. Myslite, ze v teto situaci opravdu staci poslat jednou za pul roku infomail? Segment IT je navic jednim z nejnabitejsich. Konkurenty z hlediska obsahu v sirsim slova smyslu muze byt napr. Svet Namodro, Svet Harware, PCWorld, Lupa a desitky dalsich webu. Vsechny tyto servery poskytuji spickovy obsah a nabizeji dobre podminky pro spolupraci. Pokud mam mluvit za nas, tak v tuto chvili nemame mnoho duvodu nabirat v tomto segmentu nove servery a borit tak vztahy s dlouhodobymi partnery. Objemy penez, ktere do tohoto segmentu plynou se totiz negeneruji na strane poskytovatelu obsahu, ale u zakaznika! Pokud chceme plnit exkluzivni servery tak, aby spoluprace byla skutecne oboustranne vyhodna, nemuzeme rozmelnovat prijmy na stale vetsi pocet serveru. Dodrzovani tohoto jednoducheho principu udrzuje nasi sit funkcni. S pozdravem Michal Vlček M.I.A., a.s., Palác Karlín, Thámova 289 a 183, 186 00 Praha 8 michal.vlcek@mia.cz, http://www.mia.cz -----Original Message----- From: Petr Murmak [mailto:petr@cdr.cz] Sent: Tuesday, June 25, 2002 4:27 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery > No, vtip je v tom, ze to se deje i u exluzivne ziskanych > serveru. Server A exluzivne ziskany dostava 90-100% reklamy, > narozdil od serveru B, rovnez exkluzivniho, se shodnym > zameremnim, ktery ziskava od 10% do nuly... > Ano, presne s tim musim souhlasit. Nevim jake pomery jsou dnes (jak tak pozoruji, tak se prilis nezmenily), ale v MIA toto platilo, kdyz jsme ji kdysi davno byli exkluzivne zastupovani. Ono napriklad u nas stacilo na server nenabidnout do "Invexovskeho balicku" a v dobu, kdy vetsina pocitacovych a technicky zamerenych firem nejvice inzeruje jsme neziskali ani n (s hackem). Petr Murmak CD-R server s.r.o. www.cdr.cz, www.freemusic.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST