Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: telnet@centrum.cz
Date: 25. 06. 2002, 17:43 CEST


I kdyz s panem Bartonem taky nesouhlasim , ale ....

NIZE UVEDENY VYROK p. KLOFANDY SI SERVERY DOBRE 
ZAPAMATUJTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------------------------------
> jeste jednou specialne pro Vas zduraznuji, ze MINDSHARE je 
MEDIALNI
> AGENTURA, nezastupuje zadne medium, nikdy zastupovat nebude!!!!
> Takze jakekoliv dalsi podnety, pripominky, urazky a obvineni 
prosim
> smerujte na MEDIA ZASTUPITELE!!!! mate-li s nima podobnou 
zkusenost...
----------------------------------------------------------

Ja se kralovsky bavim  :?))))  ..... O co tady jde?
Za tuto situaci nemuzou mediazastupitelstvi, ani medialky ... 
muzou si za to servery ... a nikdo jiny. Kolikrat Vam bylo 
tluceno do hlav, ze medialky se na Vas vyprdnou hned v okamziku, 
jak je klient k nakupu u Vas nedonuti ... kolikrat ... ale to ne.

Kolik serveru zneuzilo exkluzivnich smluv s MZ ... nespocet. 
Stacilo, kdyz ve smlouve nebylo definovano, ze se exkluzivita 
vzathuje na mozne i nemozne reklamni formaty ......

A jak to probihalo? Stacilo, aby medialka rekla, bud to u Vas 
neobjedname vubec, nebo jo, ale na formatu, ktery exkluzivite 
nepodleha .... chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

A server? Jooooooooooo,, jo jo joj oj oj az se zalykal .....
Kurnik, proc se neptal zastupce serveru, proc to ta medialka 
dela? Kvuli provizi? no, jo. MZ si nechava zbytecne moc .....
Ale ted po Vas medialky budou chtit stejne a bez jejich 
odpovednosti k Vam. 

A JA TOMU RIKAM ... DOBRE VAM TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medialky maji co chteji:
- rozdrobeny trh na x desitek a stovek serveru
- vybornou vyjednavaci pozici na podminky
(nekdo uz tady zminil, ze je lepsi dat vice penez na jeden ze 
dvou stejne zamerenych serveru ... souhlas pokud je 
jich "omezene" mnozstvi .. ale otazka zni na ktery????? a 
odpoved, ktery da viiiiiiiiiiiiiiiiic % :?))))))
- zadne zavazky vuci serverum

Velke servery si mnou ruce:
- medialky vetsinou pro ulehceni sve prace komunikuji ´pouze s 
nekolika servery (min. zadavaji urcite ne vic nez na 30 serveru)
- i v argumentaci u klienta tedy vitezi sila zname znacky nebo 
spojeni napr. se znackou klasickeho media

Mediazastupitelstvi:
- placou a potaceji se na hranici preziti

Male servery:
- jak uz jsem psal, nemaji kdo by se jich zastal a v okamziku 
nekolika moznosti jak takovy server nahradit nemaji u 
zprostredkovatele sanci.







_____________________________________________________________
> Od: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
> Komu: reklama@nawebu.cz
> CC: 
> Datum: Tue, 25 Jun 2002 16:11:34 +0200
> Předmět: Re: medialky vs "nezavedene" servery
>
> 
> pane Barton
> co si to vubec dovolujete???
> ja i dalsi v konferenci jsme Vam min trikrat vysvetlovali 
rozdil mezi
> medialni agenturou (Mindshare, Mediacom, Starcom, OMD....) a
> mediazastupitelstvim (ARBOmedia, MIA, Hi-media...) jestli to 
stale
> nechapete...neni Vam pomoci
> jeste jednou specialne pro Vas zduraznuji, ze MINDSHARE je 
MEDIALNI
> AGENTURA, nezastupuje zadne medium, nikdy zastupovat nebude!!!!
> Takze jakekoliv dalsi podnety, pripominky, urazky a obvineni 
prosim
> smerujte na MEDIA ZASTUPITELE!!!! mate-li s nima podobnou 
zkusenost...
> 
> Dekuji a preji mnoho uspechu
> 
> Martin Klofanda
> mDigital
> 
> 
> 
>                                                                 
                                                   
>                     Martin 
Bartoň                                                            
                      
>                     <martin@cdr.cz       
To:     "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" 
<reklama@nawebu.cz>          
>                     >                    
cc:                                                               
        
>                                          Subject:     Re: 
medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery               
>                     
25.06.2002                                                        
                             
>                     
15:05                                                             
                             
>                     Please 
respond                                                           
                      
>                     to 
reklama                                                           
                          
>                                                                 
                                                   
>                                                                 
                                                   
> 
> 
> 
> 
> No  to se na mne ale nezlobte, to bych teda takove zastoupeni 
rozhodne
> nechtel!  Jenom  samotna rezie vyda mesicne za par desitek 
tisic, a vy
> mi  reknete, ze mi zastoupeni neni schopno nic garantovat? Za 
vyhradni
> zastoupeni?  No  to  si  asi  delate srandu, ne? (I kdyz vim, 
ze prave
> proto  my  zadnou  takovou  agenturu  nechceme,  nemuzeme, 
nechceme na
> takovou podminku pristoupit).
> 
> My   za provoz platime, my lakame ctenare, my jem musime. 
Medialka pak
> jen  muze  a  jeste  za  to  chce až 50%. Tak tomu ja rikam 
okradani v
> nehrubsim slova smyslu. Copak to nevidite? Vzdyt vas, jako 
medialku to
> pak  vubec  nenuti  nejake  ksefty  shanet. Vam staci si 
vydelat nejak
> jinak,  ale duvod proc shanet zrovna pro nas veskery zadny. To 
mi tedy
> prijde trosku nefer (slabe slovo).
> 
> Jak mam providerovi vysvetlit, ze nase medialka proste tento 
tyden nic
> nesehnala,  tak sorry, s placenim musime pockat? Nebo Telecomu, 
SPIRu,
> SVITu,  iAuditu?  To  mame  ten mesic chodit na pastvu? Nebo 
jak si to
> tedy predstavujete? To bych opravdu rad vedel!!
> 
> 
> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz
> 
> > nezlobte se, ale nic Vam shanet nebudu....ani za DVD 
vypalovacku ani
> > cokoliv jineho..
> > jisty mesicni prijem Vam nezaruci nikdo a nikde, to asi 
zijete v trochu
> > jine dobe...
> 
> > pekny den
> 
> > Martin Klofanda
> > mDigital
> 
> 
> 
> 
> >                     Martin Bartoň
> 
> >                     <martin@cdr.cz       To:
> "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>
> >                     >                    cc:
> 
> >                                          Subject:     Re: 
medialky vs
> &quot;nezavedene&quot; servery
> >                     25.06.2002
> 
> >                     11:27
> 
> >                     Please respond
> 
> >                     to reklama
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> > Tak  vam to pane Klofanda reknu jeste jinak. Kdyz mi sezenete 
medialni
> > zastupitelstvi,  ktere  nam  zaruci  jisty  prumerny  
mesicni  prijem,
> > dostanete  ode  mne  DVD vypalovacku (abych zustal v oboru). 
Ja takove
> > neznam. Zaroven vam ale mohu odsouhlasit, ze ani nas nikdo 
nebchazel a
> > hory  doly  nenabizel. To my jsme se museli vnutit. Ovsem 
kdyz vam MIA
> > sezene  za  rok  reklamu  za  40kKc s vyhradnim zastoupenim, 
musite si
> > rici, ze je asi neco spatne, ne?
> 
> > Jinak  se budu opakovat, ze nam, provozovatelm obsahu, je 
uplne jedno,
> > kdo  si  tu  reklamu  zada. My totiz umime delat ten obsah, 
ktery lidi
> > ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si mysleli, ze reklamni 
agentury
> > a   zastupitelstvi  delaji  totez.  Jak  muzeme  potvrdit  z  
vlastni
> > zkusenosti, neni tomu tak.
> 
> > Přeji hezky den.
> 
> > Martin Barton
> > CD-R server s.r.o.
> > http://www.cdr.cz
> > http://www.freemusic.cz
> 
> > Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz
> 
> 
> >> Vazeny pane
> >> nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o 
servery...to
> > si
> >> asi trochu pletete role
> >> rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala 
obchazet servery a
> >> nabizet hory doly..
> >> a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 
servery....
> 
> >> Martin Klofanda
> >> mDigital
> 
> 
> 
> 
> >>                     <telnet@centru
> 
> >>                     m.cz>                To:     
<reklama@nawebu.cz>
> 
> >>                                          cc:
> 
> >>                     25.06.2002           Subject:     Re: 
medialky vs
> > &quot;nezavedene&quot; servery
> >>                     10:30
> 
> >>                     Please respond
> 
> >>                     to reklama
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> >> Ale to je snad stara znama pisnicka ............
> >> Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji:
> 
> >> Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3
> >> mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou 
se
> >> neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely 
cekat ...
> >> chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho 
pricineni ....
> >> Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy 
cca
> >> 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se 
zacaly o
> >> internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust 
par
> >> subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se 
dohodnou
> >> na nejake obchodni politice? Co budeme delat?
> 
> >> Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe 
obchazet
> >> servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, 
ktere
> >> usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale 
co
> >> serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu 
nebude
> >> ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se
> >> pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. 
ostatni
> >> maji smulu.
> 
> >> Co z toho plyne?
> 
> >> KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A 
MUZE
> >> ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!!
> 
> >> Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou 
zajimat
> >> Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta
> >> mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az
> >> dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci 
neprijde.
> 
> >> Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to 
opakovat :?)
> 
> >> S pozdravem Vas
> 
> >> Boris
> 
> >> --------------------
> >> Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz
> 
> 
> 
> 
> >>
> >
> ----------------------------------------------------------------
----------
> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> >>
> >
> ----------------------------------------------------------------
----------
> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> >
> ----------------------------------------------------------------
----------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 
> 
> 
> >
> ----------------------------------------------------------------
----------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


--------------------
Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST