I kdyz s panem Bartonem taky nesouhlasim , ale .... NIZE UVEDENY VYROK p. KLOFANDY SI SERVERY DOBRE ZAPAMATUJTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ---------------------------------------------------------- > jeste jednou specialne pro Vas zduraznuji, ze MINDSHARE je MEDIALNI > AGENTURA, nezastupuje zadne medium, nikdy zastupovat nebude!!!! > Takze jakekoliv dalsi podnety, pripominky, urazky a obvineni prosim > smerujte na MEDIA ZASTUPITELE!!!! mate-li s nima podobnou zkusenost... ---------------------------------------------------------- Ja se kralovsky bavim :?)))) ..... O co tady jde? Za tuto situaci nemuzou mediazastupitelstvi, ani medialky ... muzou si za to servery ... a nikdo jiny. Kolikrat Vam bylo tluceno do hlav, ze medialky se na Vas vyprdnou hned v okamziku, jak je klient k nakupu u Vas nedonuti ... kolikrat ... ale to ne. Kolik serveru zneuzilo exkluzivnich smluv s MZ ... nespocet. Stacilo, kdyz ve smlouve nebylo definovano, ze se exkluzivita vzathuje na mozne i nemozne reklamni formaty ...... A jak to probihalo? Stacilo, aby medialka rekla, bud to u Vas neobjedname vubec, nebo jo, ale na formatu, ktery exkluzivite nepodleha .... chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa A server? Jooooooooooo,, jo jo joj oj oj az se zalykal ..... Kurnik, proc se neptal zastupce serveru, proc to ta medialka dela? Kvuli provizi? no, jo. MZ si nechava zbytecne moc ..... Ale ted po Vas medialky budou chtit stejne a bez jejich odpovednosti k Vam. A JA TOMU RIKAM ... DOBRE VAM TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Medialky maji co chteji: - rozdrobeny trh na x desitek a stovek serveru - vybornou vyjednavaci pozici na podminky (nekdo uz tady zminil, ze je lepsi dat vice penez na jeden ze dvou stejne zamerenych serveru ... souhlas pokud je jich "omezene" mnozstvi .. ale otazka zni na ktery????? a odpoved, ktery da viiiiiiiiiiiiiiiiic % :?)))))) - zadne zavazky vuci serverum Velke servery si mnou ruce: - medialky vetsinou pro ulehceni sve prace komunikuji ´pouze s nekolika servery (min. zadavaji urcite ne vic nez na 30 serveru) - i v argumentaci u klienta tedy vitezi sila zname znacky nebo spojeni napr. se znackou klasickeho media Mediazastupitelstvi: - placou a potaceji se na hranici preziti Male servery: - jak uz jsem psal, nemaji kdo by se jich zastal a v okamziku nekolika moznosti jak takovy server nahradit nemaji u zprostredkovatele sanci. _____________________________________________________________ > Od: Martin.Klofanda@mindshareworld.com > Komu: reklama@nawebu.cz > CC: > Datum: Tue, 25 Jun 2002 16:11:34 +0200 > Předmět: Re: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery > > > pane Barton > co si to vubec dovolujete??? > ja i dalsi v konferenci jsme Vam min trikrat vysvetlovali rozdil mezi > medialni agenturou (Mindshare, Mediacom, Starcom, OMD....) a > mediazastupitelstvim (ARBOmedia, MIA, Hi-media...) jestli to stale > nechapete...neni Vam pomoci > jeste jednou specialne pro Vas zduraznuji, ze MINDSHARE je MEDIALNI > AGENTURA, nezastupuje zadne medium, nikdy zastupovat nebude!!!! > Takze jakekoliv dalsi podnety, pripominky, urazky a obvineni prosim > smerujte na MEDIA ZASTUPITELE!!!! mate-li s nima podobnou zkusenost... > > Dekuji a preji mnoho uspechu > > Martin Klofanda > mDigital > > > > > Martin Bartoň > <martin@cdr.cz To: "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz> > > cc: > Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery > 25.06.2002 > 15:05 > Please respond > to reklama > > > > > > > No to se na mne ale nezlobte, to bych teda takove zastoupeni rozhodne > nechtel! Jenom samotna rezie vyda mesicne za par desitek tisic, a vy > mi reknete, ze mi zastoupeni neni schopno nic garantovat? Za vyhradni > zastoupeni? No to si asi delate srandu, ne? (I kdyz vim, ze prave > proto my zadnou takovou agenturu nechceme, nemuzeme, nechceme na > takovou podminku pristoupit). > > My za provoz platime, my lakame ctenare, my jem musime. Medialka pak > jen muze a jeste za to chce až 50%. Tak tomu ja rikam okradani v > nehrubsim slova smyslu. Copak to nevidite? Vzdyt vas, jako medialku to > pak vubec nenuti nejake ksefty shanet. Vam staci si vydelat nejak > jinak, ale duvod proc shanet zrovna pro nas veskery zadny. To mi tedy > prijde trosku nefer (slabe slovo). > > Jak mam providerovi vysvetlit, ze nase medialka proste tento tyden nic > nesehnala, tak sorry, s placenim musime pockat? Nebo Telecomu, SPIRu, > SVITu, iAuditu? To mame ten mesic chodit na pastvu? Nebo jak si to > tedy predstavujete? To bych opravdu rad vedel!! > > > Martin Barton > CD-R server s.r.o. > http://www.cdr.cz > http://www.freemusic.cz > > > nezlobte se, ale nic Vam shanet nebudu....ani za DVD vypalovacku ani > > cokoliv jineho.. > > jisty mesicni prijem Vam nezaruci nikdo a nikde, to asi zijete v trochu > > jine dobe... > > > pekny den > > > Martin Klofanda > > mDigital > > > > > > Martin Bartoň > > > <martin@cdr.cz To: > "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz> > > > cc: > > > Subject: Re: medialky vs > "nezavedene" servery > > 25.06.2002 > > > 11:27 > > > Please respond > > > to reklama > > > > > > > > > Tak vam to pane Klofanda reknu jeste jinak. Kdyz mi sezenete medialni > > zastupitelstvi, ktere nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem, > > dostanete ode mne DVD vypalovacku (abych zustal v oboru). Ja takove > > neznam. Zaroven vam ale mohu odsouhlasit, ze ani nas nikdo nebchazel a > > hory doly nenabizel. To my jsme se museli vnutit. Ovsem kdyz vam MIA > > sezene za rok reklamu za 40kKc s vyhradnim zastoupenim, musite si > > rici, ze je asi neco spatne, ne? > > > Jinak se budu opakovat, ze nam, provozovatelm obsahu, je uplne jedno, > > kdo si tu reklamu zada. My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi > > ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si mysleli, ze reklamni agentury > > a zastupitelstvi delaji totez. Jak muzeme potvrdit z vlastni > > zkusenosti, neni tomu tak. > > > Přeji hezky den. > > > Martin Barton > > CD-R server s.r.o. > > http://www.cdr.cz > > http://www.freemusic.cz > > > Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz > > > >> Vazeny pane > >> nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o servery...to > > si > >> asi trochu pletete role > >> rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala obchazet servery a > >> nabizet hory doly.. > >> a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 servery.... > > >> Martin Klofanda > >> mDigital > > > > > >> <telnet@centru > > >> m.cz> To: <reklama@nawebu.cz> > > >> cc: > > >> 25.06.2002 Subject: Re: medialky vs > > "nezavedene" servery > >> 10:30 > > >> Please respond > > >> to reklama > > > > > > > > >> Ale to je snad stara znama pisnicka ............ > >> Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji: > > >> Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3 > >> mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se > >> neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely cekat ... > >> chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni .... > >> Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca > >> 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly o > >> internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par > >> subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou > >> na nejake obchodni politice? Co budeme delat? > > >> Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe obchazet > >> servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere > >> usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co > >> serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude > >> ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se > >> pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. ostatni > >> maji smulu. > > >> Co z toho plyne? > > >> KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE > >> ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!! > > >> Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat > >> Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta > >> mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az > >> dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci neprijde. > > >> Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?) > > >> S pozdravem Vas > > >> Boris > > >> -------------------- > >> Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz > > > > > >> > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > >> > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST