Vazeny pane, ad1) to jaka je uloha medialek vime: "Efektivne nakupovat medialni prostor ku prospechu svemu a klienta, jak z pohledu kvality (cilove skupiny) tak z pohledu kvantity (co mozna nejlevneji)." O tom neni sporu. ad2) na to kdo slibuje, sliboval hory doly si odpovi sami ti co jim bylo slibovano ad3) je dle me rozdil jestli Vy komunikujete nebo je s Vami komunikovano :?)))) A na to si take odpovi asi vetsina serveru i bez nas. ______________________________________________________________ > Od: Martin.Klofanda@mindshareworld.com > Komu: reklama@nawebu.cz > CC: > Datum: Tue, 25 Jun 2002 10:52:44 +0200 > Předmět: Re: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery > > > Vazeny pane > nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o servery...to si > asi trochu pletete role > rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala obchazet servery a > nabizet hory doly.. > a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 servery.... > > Martin Klofanda > mDigital > > > > > <telnet@centru > m.cz> To: <reklama@nawebu.cz> > cc: > 25.06.2002 Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery > 10:30 > Please respond > to reklama > > > > > > > Ale to je snad stara znama pisnicka ............ > Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji: > > Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3 > mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se > neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely cekat ... > chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni .... > Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca > 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly o > internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par > subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou > na nejake obchodni politice? Co budeme delat? > > Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe obchazet > servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere > usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co > serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude > ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se > pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. ostatni > maji smulu. > > Co z toho plyne? > > KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE > ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!! > > Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat > Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta > mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az > dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci neprijde. > > Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?) > > S pozdravem Vas > > Boris > > -------------------- > Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz > > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST