Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: telnet@centrum.cz
Date: 25. 06. 2002, 11:24 CEST


Vazeny pane,

ad1) to jaka je uloha medialek vime:
"Efektivne nakupovat medialni prostor ku prospechu svemu a 
klienta, jak z pohledu kvality (cilove skupiny) tak z pohledu 
kvantity (co mozna nejlevneji)." O tom neni sporu.

ad2) na to kdo slibuje, sliboval hory doly si odpovi sami ti co 
jim bylo slibovano

ad3) je dle me rozdil jestli Vy komunikujete nebo je s Vami 
komunikovano :?)))) A na to si take odpovi asi vetsina serveru i 
bez nas.


______________________________________________________________
> Od: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
> Komu: reklama@nawebu.cz
> CC: 
> Datum: Tue, 25 Jun 2002 10:52:44 +0200
> Předmět: Re: medialky vs "nezavedene" servery
>
> 
> Vazeny pane
> nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o 
servery...to si
> asi trochu pletete role
> rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala obchazet 
servery a
> nabizet hory doly..
> a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 
servery....
> 
> Martin Klofanda
> mDigital
> 
> 
> 
>                                                                 
                                                   
>                     
<telnet@centru                                                    
                             
>                     m.cz>                To:     
<reklama@nawebu.cz>                                               
>                                          
cc:                                                               
        
>                     25.06.2002           Subject:     Re: 
medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery               
>                     
10:30                                                             
                             
>                     Please 
respond                                                           
                      
>                     to 
reklama                                                           
                          
>                                                                 
                                                   
>                                                                 
                                                   
> 
> 
> 
> 
> Ale to je snad stara znama pisnicka ............
> Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji:
> 
> Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3
> mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se
> neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely 
cekat ...
> chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni ....
> Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca
> 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly 
o
> internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par
> subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou
> na nejake obchodni politice? Co budeme delat?
> 
> Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe 
obchazet
> servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere
> usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co
> serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude
> ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se
> pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. 
ostatni
> maji smulu.
> 
> Co z toho plyne?
> 
> KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE
> ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!!
> 
> Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat
> Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta
> mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az
> dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci 
neprijde.
> 
> Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?)
> 
> S pozdravem Vas
> 
> Boris
> 
> --------------------
> Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz
> 
> 
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


--------------------
Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST