To mate pane Krause naprostou pravdu. Nicmene ona ta debata neni jen o medialni zastupovani, ale i o reklamnich agenturach. A tam mi to prijde trosku divny, ze inzerce smeruje jen nekam. A o to tu jde. Zde ucastnici diskuse vidi to kamaradickovani. Medialni zastupovani, ktere by si napriklad vzalo pod sva kridla Zive a CD-R server by muselo byt opravdu silene. Nicmene ne nemozne. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz > On 25/06/2002, Miroslav Kucera wrote: >> Tome, to pak ale znamena, ze uprednostnuji nektere >> servery pred ostatnimi. Je to sice jich pravo, ale uz >> tu nekdo psal, zavani to "kamaradickovanim"... > To se pletes. To neni kamaradickovani. To je proste o tom, ze server se > upsal medialce (exkluzivita) a logicky chce, aby mel prednost pred > neexkluzivnimi servery. Co je na tom spatneho? A kdyz medialka vi, ze > neuzivi 50 exkluzivne zastupovanych serveru, ale jen 20, tak proste tech > 30 odmitne. Nic neobvykleho, ne? > Pochybuji, ze pokud budu mit obsah uplne na nic a zadnou navstevnost, ze > mi medialka da kampan jen pro me hezke oci. Neda. I kdybych chodil na > pivo se vsema. > Jina vec je, kdyz jsou dva servery se stejnou cilovkou a medialka > zastupuje jeden z nich. Chces rict, ze ten druhej ma automaticky pravo > byt take zastupovan? Proc? Kdyz je medialka i server spokojen a medialka > druhy server nepotrebuje/neuzivi, tak ma proste ten druhej smulu > a nemuze to svadet na nejake kamaradickovani. Nebo ma snad medialka > rozvazat smlouvu s tim prvnim, aby ji nekdo nenarkl z kamaradickovani > a vzit ten druhej?? > S pozdravem Tomas Krause
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST