Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin Bartọ (martin@cdr.cz)
Date: 25. 06. 2002, 11:00 CEST


Podivejte, pane Klofanda,

nam,  provozovatelum  serveru  je  suma  fuk,  jestli  si reklamu zada
medialka,   nebo   media   zastupitelstvi. Rozdil je to mozna pro vas.
Ale o tom tu prece vubec nebyla rec, a stale utikate od jiz nekolikrat
nadhozeneho problemu.

Co  kdybychom  opustili tema medialka a mediazastupitelstvi a venovali
se  otazce,  jak  se vlastne reklama v techto institucich (abych nebyl
narcen  ze  spatneho  pojmenovani)  mezi  servery  rozdeluje? Me by to
opravdu  moc zajimalo. Zkuste nam vyvratit tezi, ze je treba u vas mit
kamose,  chodit  s  vama na pivo, a ze nejdulezitejsi je opravdu zajem
klienta  a  zasazeni  co nejvetsiho poctu jeho moznych zakazniku za co
nejmene penez.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz


> Vazeny pane
> rozhodne si nemyslim, ze by to bylo ve vysledku jedno...
> rec o rozdilu mozna nebyla, ale vetsina lidi (casto i provozovatele
> serveru) si zrejme stale neuvedomuji rozdil
> neplette si prosim pojmy s dojmy!!!
> rovnez si nemyslim, ze by si mediazastupitelstvi jakkoliv rozhazovalo
> reklamu s medialkou, to je absurdni
> dle Vas nesmyslne...to je Vas osobni nazor...

> Martin Klofanda
> mDigital



                                                                                                                   
>                     Martin Bartọ                                                                                  
>                     <martin@cdr.cz       To:     "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>          
>                     >                    cc:                                                                       
>                                          Subject:     Re: medialky vs "nezavedene" servery                         
>                     25.06.2002                                                                                     
>                     10:00                                                                                          
>                     Please respond                                                                                 
>                     to reklama                                                                                     
                                                                                                                   
                                                                                                                   




> No,  mozna  se  pleteme,  ale ono je to ve vysledku vlastne jedno, ze?
> Jaksi  nebyla  rec  o  rozdilu  mezi medialkou a medialnim zastoupenim
> (muzeme z vlastni zkusenosti hovorit o obojem). Jadro pudla prece neni
> v pojmenovani, ale o tom, jak si reklamu po Internetu rozhazuji. Podle
> meho casto velmi nesmyslne. Mozna byste nas mohl vyvest z omylu, ktery
> zde  nadnesl v predchozi diskusi kolega z GSM4U a pan Vanhara. Nebo ze
> by to snad byla pravda?

> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz

>> Panove

>> zrejme si pletete medialky (Mediacom, Starcom, Mindshare...) a medialni
>> zastupitelstvi (ARBOmedia, M.I.A., Hi-media..)

>> Martin Klofanda
>> mDigital

>> Mindshare Czech Republic






>>
> --------------------------------------------------------------------------
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/






> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST