Medailni zastupitelstvi stoji na strane serveru a snazi se jim prinest co nejvice penez. Medialni agentura stoji na strane klientu(reklamnich agentur) a servery(nebo jina media) nakupuje at uz naprimo nebo pres Medialni zastupitelstvi. M.Michal > --- Původní zpráva --- > Od: =?Windows-1250?B?TWFydGluIEJhcnRv8g==?= <martin@cdr.cz> > Datum: 25.06.2002 10:09:01 > > No, mozna se pleteme, ale ono je to ve vysledku vlastne jedno, ze? > Jaksi nebyla rec o rozdilu mezi medialkou a medialnim zastoupenim > (muzeme z vlastni zkusenosti hovorit o obojem). Jadro pudla prece neni > v pojmenovani, ale o tom, jak si reklamu po Internetu rozhazuji. Podle > meho casto velmi nesmyslne. Mozna byste nas mohl vyvest z omylu, ktery > zde nadnesl v predchozi diskusi kolega z GSM4U a pan Vanhara. Nebo ze > by to snad byla pravda? > > Martin Barton > CD-R server s.r.o. > http://www.cdr.cz > http://www.freemusic.cz > > > Panove > > > zrejme si pletete medialky (Mediacom, Starcom, Mindshare...) a medialni > > zastupitelstvi (ARBOmedia, M.I.A., Hi-media..) > > > Martin Klofanda > > mDigital > > > Mindshare Czech Republic > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > ______________________________________________________________________________ Chtěli byste strávit dovolenou u moře? Objevte oázu středomoří a navštivte Tunisko s CK ITC, Vinohradská 47, Praha 2, http://www.itcz.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST