Re: dokazovani kamapani

From: Tomas Tyll (tomas.tyll@nexen.cz)
Date: 21. 06. 2002, 14:27 CEST


:))))
sikovny grafik Vam podobny screenshot udela za 10 minut :))

to jen k te spolehlivosti ;-)

Tomas


Vlček Michal wrote:

>Dobry den,
>tomuto problemu se da predejit "focenim" kampane v jejim prubehu, tj. sejmutim screenshotu, kde je jasne videt systemovy cas a stav serveru (= aktualni clanky z daneho dne atd.). Je jasne, ze se u soudu da tento dukaz pomerne lehce vyvratit, ale jako prevence podobnych problemu se nam to zatim velice dobre osvedcilo. Pokud je pouzivan dobry nezavisly soft na administraci s delsi dobou uchovani logu, je mozne vytahnout primarni data i odtud a cely priklad defacto "zrekonstruovat".
>
>S pozdravem
>  
>  Michal Vlcek
>  M.I.A., a.s.
>  
>
>-----Original Message-----
>From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz]
>Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM
>To: reklama@nawebu.cz
>Subject: dokazovani kamapani
>
>
>Preji hezky den,
>
>resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou
>klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery
>nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne
>tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a
>smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou
>castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani,
>zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z
>principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na
>serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat?
>Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat
>takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici
>dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak
>muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla...
>
>Dekuji,
>
>Petr Podhajsky, reditel spolecnosti
>Grafika Publishing, s.r.o.
>tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740
>-------------------------------------------------
>www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz
>www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz
>-------------------------------------------------
>
>
>--------------------------------------------------------------------------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>--------------------------------------------------------------------------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>  
>

-- 
tomas tyll
nexen.cz - effective communications
 
+420 605 264 265 tomas.tyll@nexen.cz
Katerinska 13, Praha 2, 120 00, Czech Republic
tel/fax +420 2 249 41 252
 
Experimental zone - http://www.nexen.cz
Business info - http://info.nexen.cz
 
NEWS
Ziskali jsme oceneni v soutezi i.Reklama.2001
na 2. miste se umistil nas flashovy banner s hrou:
Durex. Chyt 50 spermii a zazij CosmicTrip !
http://www.nexen.cz/projects/durex_banner/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST