:)))) sikovny grafik Vam podobny screenshot udela za 10 minut :)) to jen k te spolehlivosti ;-) Tomas Vlček Michal wrote: >Dobry den, >tomuto problemu se da predejit "focenim" kampane v jejim prubehu, tj. sejmutim screenshotu, kde je jasne videt systemovy cas a stav serveru (= aktualni clanky z daneho dne atd.). Je jasne, ze se u soudu da tento dukaz pomerne lehce vyvratit, ale jako prevence podobnych problemu se nam to zatim velice dobre osvedcilo. Pokud je pouzivan dobry nezavisly soft na administraci s delsi dobou uchovani logu, je mozne vytahnout primarni data i odtud a cely priklad defacto "zrekonstruovat". > >S pozdravem > > Michal Vlcek > M.I.A., a.s. > > >-----Original Message----- >From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz] >Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM >To: reklama@nawebu.cz >Subject: dokazovani kamapani > > >Preji hezky den, > >resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou >klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery >nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne >tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a >smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou >castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani, >zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z >principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na >serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat? >Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat >takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici >dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak >muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla... > >Dekuji, > >Petr Podhajsky, reditel spolecnosti >Grafika Publishing, s.r.o. >tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740 >------------------------------------------------- >www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz >www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz >------------------------------------------------- > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > -- tomas tyll nexen.cz - effective communications +420 605 264 265 tomas.tyll@nexen.cz Katerinska 13, Praha 2, 120 00, Czech Republic tel/fax +420 2 249 41 252 Experimental zone - http://www.nexen.cz Business info - http://info.nexen.cz NEWS Ziskali jsme oceneni v soutezi i.Reklama.2001 na 2. miste se umistil nas flashovy banner s hrou: Durex. Chyt 50 spermii a zazij CosmicTrip ! http://www.nexen.cz/projects/durex_banner/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST