> Je-li vse idealni, neni vyjimkou response rate okolo 20%. Co myslíte úspechem - nákup neceho nebo kliknutí na link? Podle autoru marketingových teorií by merení úspechu direct mailingu melo být urcováno penezi - nejcasteji jsem narazil na to, ze by melo by pritéct asi dvakrát tolik penez, nez se do mailingu venovalo... Nicméne toto je dost otázka, kazdý asi chce mít zisk z akce jiný, ze ano.... Jinak na téma direct marketing/mailing je hezká kapitola v Kotlerovi (Marketing Management), ted to myslím vyšlo v reedici, doporucuji. > Zakladnimi atributy uspesne emailove kampane jsou: > 1) vyzadanost (opt-in) > 2) presne cileni > 3) kvalitni primarni obsah Definujete neco (a neúplne) co jiz bylo definováno dávno - mrknete se nekam na základní 4 prvky marketingového mixu....
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST