RE: mailing

From: Radek Špidla (radek.spidla@spidla.cz)
Date: 29. 05. 2002, 13:58 CEST


> Je-li vse idealni, neni vyjimkou response rate okolo 20%.

Co myslíte úspechem - nákup neceho nebo kliknutí na link? Podle autoru
marketingových teorií by merení úspechu direct mailingu melo být urcováno
penezi - nejcasteji jsem narazil na to, ze by melo by pritéct asi dvakrát
tolik penez, nez se do mailingu venovalo... Nicméne toto je dost otázka,
kazdý asi chce mít zisk z akce jiný, ze ano.... Jinak na téma direct
marketing/mailing je hezká kapitola v Kotlerovi (Marketing Management), ted
to myslím vyšlo v reedici, doporucuji.

> Zakladnimi atributy uspesne emailove kampane jsou:
> 1) vyzadanost (opt-in)
> 2) presne cileni
> 3) kvalitni primarni obsah

Definujete neco (a neúplne) co jiz bylo definováno dávno - mrknete se nekam
na základní 4 prvky marketingového mixu....



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST