Radek ©pidla [SMTP:radek.spidla@spidla.cz] napsal: > > Je-li vse idealni, neni vyjimkou response > > rate okolo 20%. > > Co myslíte úspechem - nákup neceho nebo > kliknutí na link? Uspechem nemyslim nic, protoze o zadnem *uspechu* nic nepisu :-) Co se tyce response rate, je treba samozrejme na zacatku kampane definovat, co je pozadovana "response". V pripade emailove kampane to asi primarne nebude nakup -- vetsinu zbozi si zakaznici kupuji v obchode, ne v mailboxu. Nakup muze byt az nasledny efekt -- nejdriv musi prijemce nejak zareagovat (response), a pak pripadne koupit. > Podle autoru marketingových teorií by merení > úspechu direct mailingu melo být urcováno > penezi Asi si nerozumime. Penezi, tj. nakupem, nelze izolovane zmerit efekt emailove kampane (az na vzacne vyjimky). I v pripade, ze budete zbozi propagovat pouze emailem, promitne se vam do objemu prodeje spousta dalsich faktoru, ktere s emailovou kampani nebudou nijak souviset (predevsim kvalita samotneho zbozi, jeho cena a dalsi soucasti prodejni strategie). > - nejcasteji jsem narazil na to, ze by melo > by pritéct asi dvakrát tolik penez, nez se > do mailingu venovalo... No, to by bylo hodne spatne :-) > > Zakladnimi atributy uspesne emailove kampane jsou: > > 1) vyzadanost (opt-in) > > 2) presne cileni > > 3) kvalitni primarni obsah > > Definujete neco (a neúplne) co jiz bylo definováno > dávno - mrknete se nekam na základní 4 prvky > marketingového mixu.... Ja nevim, ale nemel jsem pocit, ze by se tazatel ptal na marketingovy mix. V kazdem pripade se muj predesly email tykal efektivity osloveni prostrednictvim emailu a troufam si rici, ze na zaklade svych zkusenosti (spravujeme asi 20 opt-in listu s celkem cca. 50 tisici prijemci) vim, o cem hovorim :-) Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST