RE: mailing

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 29. 05. 2002, 13:33 CEST


Zakladnimi atributy uspesne emailove kampane jsou:

1) vyzadanost (opt-in)
2) presne cileni
3) kvalitni primarni obsah

Kdyz se nad tim trochu zamyslite, zjistite, ze tyto tri body se 
doplnuji tak nedilne, az se vlastne jedna o jedinou vlastnost. 
Existuji i dalsi parametry, ktere uspesnost emailu ovlivnuji 
(graficka uprava, delka, stylistika, cas/periodicita odeslani, 
atd.), ale ty jiz zdaleka nemaji takovy vyznam.

Je-li vse idealni, neni vyjimkou response rate okolo 20%. Pokud 
nektery z trech zakladnich atributu chybi, spadne response rate 
pravdepodobne hluboko pod jedno procento.

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *


> -----Original Message-----
> From:	Josef Sila [SMTP:josef.sila@nexen.cz]
> Sent:	Wednesday, May 29, 2002 12:57 PM
> To:	reklama@nawebu.cz
> Subject:	mailing
>
> zdravim
>
> nevite nekdo o nejakem pripadu uspesneho mailingu ?
> nejaky konkretni pripad vysoke ucinosti ?
>
> ocenim, kazdou pripominku k tomuto tematu :)
>
> diky
> josef sila



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST