Zakladnimi atributy uspesne emailove kampane jsou: 1) vyzadanost (opt-in) 2) presne cileni 3) kvalitni primarni obsah Kdyz se nad tim trochu zamyslite, zjistite, ze tyto tri body se doplnuji tak nedilne, az se vlastne jedna o jedinou vlastnost. Existuji i dalsi parametry, ktere uspesnost emailu ovlivnuji (graficka uprava, delka, stylistika, cas/periodicita odeslani, atd.), ale ty jiz zdaleka nemaji takovy vyznam. Je-li vse idealni, neni vyjimkou response rate okolo 20%. Pokud nektery z trech zakladnich atributu chybi, spadne response rate pravdepodobne hluboko pod jedno procento. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * > -----Original Message----- > From: Josef Sila [SMTP:josef.sila@nexen.cz] > Sent: Wednesday, May 29, 2002 12:57 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: mailing > > zdravim > > nevite nekdo o nejakem pripadu uspesneho mailingu ? > nejaky konkretni pripad vysoke ucinosti ? > > ocenim, kazdou pripominku k tomuto tematu :) > > diky > josef sila
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST