Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu

From: suk@centrum.cz
Date: 29. 03. 2002, 01:20 CET


No nevim, tady bych se celkem Linxe zastal :-)) Proc by to nemohl udelat i
billboard? Copak si myslite, ze kdyz ho nekdo oslovi s nabidkou spoluprace
(napr. nekdo kdo chce ovladnout trh na ukor konkurence - co treba kdyby
nejaky prodejce "bile elektroniky" chtel ovladnout trh partnera - take pak
staci "spojit" nekolik svych dat se statistikami z billboardu (konkurenta) a
mam vyhrano :-)) - staci pak spravne zacilit reklamu na urcite IP (pripadne
se "spravnym" bannerem - " u nas nakoupite jeste levneji" a je to...
Jenze to uz se opravdu dostavame na velmi tenky led, kde uz jde i trosku o
poruseni zakona a hlavne o poruseni "moralky" - ale neni duvod rikat -
hele - jedni to udelat mohou a druzi ne - MOHOU TO UDELAT OBA (lepe receno,
technicke prostredky k tomu maji)
SuK

----- Original Message -----
From: "Miroslav Kucera" <miroslav.kucera@mobilmedia.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 11:22 AM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


> Sam ujrcite vice, ze neni problem "data" sparovat,
> treba po registraci na Vltave. Pak krome obligatnich
> udaju jako IP, system atd. take vite, kdo se jak jmenuje,
> kde bydli, co tento clovek nakupuje, jake stranky si prohlizi a nemusi
> to byt ani vase weby, staci, kdyz je tam vas reklamni system.
> To mel zrejme pan Pallas na mysli - u BB toto moc nehrozi,
> protoze neprovozuje zadne jine webove stranky.
>
> " i kdybychom delali nejaké rozsáhlé analýzy logu systému (coz nedeláme,
> | na to proste není cas, aby se s tím vubec nekdo patlal a programoval to,
> jde
> | o deset miliónu záznamu denne!), "
>
> Jde o deset milionu zaznamu denne. Ale to prece neni duvod,
> proc byste to nemohli delat. Staci si vypichnout konkretniho
> cloveka, a hle - uz misto deseti milionu zaznamu denne tu mame
> nekolik malo zaznamu od konkrezniho cloveka a nerikejte, ze je to slozite
:)
>
> S pratelskym pozdravem
> Miroslav Kucera, odborny redaktor
> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 11:02 AM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
>
>
> | Aha, tak prominte. Pod pojmem "kompletní informace o uzivatelích" si
> | SKUTECNE predstavuji neco jiného, nez jaký má operacní systém. Já mám
> | napríklad místo operacního systému mozek, mám jméno a príjmení, nekde
> | pracuji, bydlím, mám nákupní zvyky a podobne. Vasi uzivatelé se zrejme
> | vyznacují IP adresou telecomu nebo tiscali a pouzívají Windows 98 nebo
95;
> | takze i kdybychom delali nejaké rozsáhlé analýzy logu systému (coz
> nedeláme,
> | na to proste není cas, aby se s tím vubec nekdo patlal a programoval to,
> jde
> | o deset miliónu záznamu denne!), tak bychom v dusledku vedeli nejaká
> | statistická císla, která stejne tak známe z iDotu: tolik a tolik procent
> | lidí je od toho a toho providera, tolik má taková Windows a tolik zase
> jiná.
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST