Hmm, no jde o to, v jakem meritku ten pomer berete - pokud to bude za fungovani Billboardu jako takoveho, tak ten pomer 99/1 jiste sedi (a jeste je jiste nadsazeny), ale pokud bychom porovnavali treba i jen jednotlive mesice, tak se zacnete ucit pracovat jednou rukou ! :-)) (jak je to v te reklame na oskara - mimochodem, ta si mi FAKT VELMI LIBI !! - teda zatim jsem ji slysel jen v radiu - tak snad vsichni tusi o co jde) SuK ----- Original Message ----- From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 9:34 AM Subject: RE: Re[2]: koupim imprese > Neni pravda, ze by BillBoard konfiskoval imprese, pokud je mate na uctu, tak vam je nesebere, nebo ano? Jiste, nema vymenny pomer 1:1, ovsem podle nasich zkusenosti je v BillBoardu vyssi CTR nez v Linxovi (soucet z rady kampani, co byly v obou systemech, pokazde nastavenych tak dobre, jak se mi to povedlo), ktera to vice nez kompenzuje. Jsem ochoten dat ruku do ohne za to, ze minimalne 99 % ze vsech takto uvolnenych impresi (o ktere jsou clenove "okradeni") padne na self-promo BillBoardu, max. 1 % na jakoukoliv komerci. Mimochodem, rozdil mezi komercni kampani v BillBoardu presne podle pravidel a mezi kampani na papirovy casopis Osobni finance, ktery sam zadne imprese nezobrazil ani zobrazovat nebude, mi prijde opravdu jen kosmeticky. > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > Atlas.cz > > > > > > -----Original Message----- > From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:18 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Re[2]: koupim imprese > > > Billboard vás připraví o vaše imprese mnohem snáze a podle vlastních > pravidel: jednoduše vám jich část zkonfiskuje a prodá je některé z velkých > mediálek (typu HiMedia), aniž z toho uvidíte haléř :-) > Do těchto statistik vás ovšem nahlédnout nenechá :-)) > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST