Mrzí me, ze se prosba o zanechání osobních útoku v konferenci minula úcinkem, prestoze to je jedno ze základních pravidel bontonuv konferách - nejde o me, ale o ostatních, kterí místo vecných argumentu k tématu musí císt vase opakované útoky a nepravdivé obvinování. Prosím, zanechejte toho, prípadne pouzijte mou soukromou adresu. ----- Original Message ----- From: <nokia@logo4u.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 1:18 PM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > Rekl bych ze tyto Vami prednasene teorie p. Hlavenka vetsina z nas dobre > zna. Pouze se snazime abyste pochopil, ze se budeme sami rozhodovat s kym > chceme spolupracovat, s kym ne a hlavne proc. Pokud si misto Mobilmanie a > Vas dosadim napr. Mobil.cz a p. Zandla, tak to je konkurence ktera mi nevadi > a zda se mi byti transparentni (a hlavne nemam s nimi narozdil od projektu > CPressu zatim zadnou negativni zkusenost).. > Jakmile dnes vidim pod nejakou aktivitou na Internetu Vase jmeno (a tedy i > CPressu), ihned se mi to spoji s Vasim arogantnim vystupovanim v diskusi, > neodpovidanim na konkretni dotazy, odchazeni od tematu, chytani za slovicka, > urazeni diskutujicich, radoby vtipne "Zemanovske" bonmoty a pod. To vse pro > mne neni synonymem uspesneho a solidniho manazera, se kterym bych chtel > spolupracovat. > Nevnucujte nam prosim sve nazory, skutecnost je jak vidite odlisna. Na Vase > prilisne pausalizovani jsem Vas jiz jednou upozornoval. > > Jarek Jesensky > > > ----- Original Message ----- > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > Pane Pallasi, > > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz > > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych toto > > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj. bez > > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí profit. > > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste si > jej > > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o > peníze, > > ani o cást banneru. > > > > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec - > videl > > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, ze > jsem > > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud > > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit svou > > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou moji > > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce. > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST