Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 28. 03. 2002, 14:47 CET


Mrzí me, ze se prosba o zanechání osobních útoku v konferenci minula
úcinkem, prestoze to je jedno ze základních pravidel bontonuv konferách -
nejde o me, ale o ostatních, kterí místo vecných argumentu k tématu musí
císt vase opakované útoky a nepravdivé obvinování. Prosím, zanechejte toho,
prípadne pouzijte mou soukromou adresu.

----- Original Message -----
From: <nokia@logo4u.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 1:18 PM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


> Rekl bych ze tyto Vami prednasene teorie p. Hlavenka vetsina z nas dobre
> zna. Pouze se snazime abyste pochopil, ze se budeme sami rozhodovat s kym
> chceme spolupracovat, s kym ne a hlavne proc. Pokud si misto Mobilmanie a
> Vas dosadim napr. Mobil.cz a p. Zandla, tak to je konkurence ktera mi
nevadi
> a zda se mi byti transparentni (a hlavne nemam s nimi narozdil od projektu
> CPressu zatim zadnou negativni zkusenost)..
> Jakmile dnes vidim pod nejakou aktivitou na Internetu Vase jmeno (a tedy i
> CPressu), ihned se mi to spoji s Vasim arogantnim vystupovanim v diskusi,
> neodpovidanim na konkretni dotazy, odchazeni od tematu, chytani za
slovicka,
> urazeni diskutujicich, radoby vtipne "Zemanovske" bonmoty a pod. To vse
pro
> mne neni synonymem uspesneho a solidniho manazera, se kterym bych chtel
> spolupracovat.
> Nevnucujte nam prosim sve nazory, skutecnost je jak vidite odlisna. Na
Vase
> prilisne pausalizovani jsem Vas jiz jednou upozornoval.
>
> Jarek Jesensky
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
>
>
> > Pane Pallasi,
> > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz
> > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych toto
> > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj.
bez
> > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí profit.
> > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste si
> jej
> > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o
> peníze,
> > ani o cást banneru.
> >
> > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec -
> videl
> > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, ze
> jsem
> > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud
> > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit svou
> > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou moji
> > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce.
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST