Re: Uzke komunity (Bylo:. Re: podvodne... a Re: ...reklama vs vymena...)

From: suk@centrum.cz
Date: 28. 03. 2002, 03:20 CET


No, ale v tom to prave je :-))
V takove vesnici si Vas opravdu najde "obyvatel" sam :-))
Preji prijemny den
SuK

----- Original Message -----
From: "Milan Kylar" <milan.kylar@worldonline.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, March 27, 2002 11:34 PM
Subject: Uzke komunity (Bylo:. Re: podvodne... a Re: ...reklama vs
vymena...)


> Dobry vecer!
>
> kdyz jsem mluvil o uzkych komunitach, mel jsem na mysli komunitu jako
celek.
> Dejme tomu podobnou vesnici. Jsou tam obchody, kde si clovek muze nakoupit
> veci potrebne k zivotu v komunite. V mistnim platku se daji precist
clanky,
> ktere
> nikoho odjinud v podstate nezajimaji. Nekteri lide treba pujcuji zajimave
> knihy ke
> cteni ostatnim a tak dale. A ted si to predstavte v prostredi WWW.
>
> "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> k tomu napsal
> > Úzká komunita: to je právě to, co servery příliš nechtějí, protože při
> > výměně v úzké komunitě si jednak vzájemně přetahujete čtenáře s
> konkurencí,
> > jednak nemáte šanci chytit další uživatele, kteří jsou "mimo komunitu".
> >
> > IMHO si myslím, že pokud je váš web zaměřen na úzkou komunitu, tak
> > nepotřebujete self-promotion, úzká komunita si vás najde či si najdete
vy
> ji
> > poměrně snadno.
>
> Takze v uzke komunite si ctenare nepretahuju, protoze tam neni moc
> duplicitnich
> informaci. Uzivatele mimo komunitu opravdu chytat nemusim, protoze prijdou
> sami.
>
> "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> k tomu napsal
> > Pokud je bannerovka k ničemu, pokud nemáte milióny impresí: jak vám
pomůže
> > to, že se zbavíte velkého výměníku a pořídíte si malý; tím získáte ty
> > milióny impresí?
>
> Takze kdyz si poridim maly vymenik, tak ziskam velice ucinny nastroj pro
> propagaci sluzeb, zbozi i jednotlivych stranek... Nemusim zjistovate jak
se
> nastavuje
> cileni, protoze je jiz zacileno... Pokud vhodne navrhnu bannery, tak musim
> mit daleko
> vetsi ucinnost nez jakykoliv velky vymenik i bez milionu impresi.
> Strucne: ucinnost i CR vzroste a take CPT muze byt podstatne vyssi.
>
> Milan Kylar
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST