Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro vzdy.... Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty vsech vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3 zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame. Jiri Pallas www.Seznamka.cz ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 7:44 AM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe) > Pokud se nepletu, byly dve zmeny za historii systému. Je to tak moc? Vsechny > výmeníky u nás zacínaly od píky a jejich software se vyvíjel. Coz je myslím > lepsí nez kdyby vse zustalo jak to bylo ve verzi 1.0... > > ----- Original Message ----- > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 12:38 AM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > MrLinxe) > > > Pan Hlavenka si z nas dela asi legraci kdyz rika:...jednou provzdy si > umístíte kód a pak, bez zasahování.... > Kdopak by si nepamatoval ..........mr.linx.cz.... mr.linxcz.cz.... nove > kody... Za rok ctyri zmeny. > > Jiri Pallas > www.Seznamka.cz > > ----- Original Message ----- > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, March 27, 2002 10:55 PM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > MrLinxe) > > > > Výhodné vlastnosti výmeníku jsou taky známá vec: > > a) jednou provzdy si umístíte kód a pak, bez zasahování do stránek, > > pracujete s kampanemi, setrením, cílením: jednou dáte kampan tam, jednou > > jinde, takovou tam, onakou jinde > > b) pri výmene server-server strílíte jen do cílové skupiny daného serveru, > > která je limitovaná, v case se nepromenuje, takze její úcinnost casem > klesá, > > musíte delat novou spolupráci server-server2, prekódovávat stránky atd. > > c) pri výmene server-server má obvykle vzdy jeden server pocit, ze víc > dává, > > nez bere, protoze "on je ten vetsí". Nekdy i oba dva :) > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Wednesday, March 27, 2002 9:56 PM > > Subject: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > MrLinxe) > > > > > > > Milan Kylar [SMTP:milan.kylar@worldonline.cz] napsal: > > > > > > Poslyste, proc si myslite, ze pro malou skupinu serveru bude mit > > > "vlastni vymenik" vetsi efekt nez prachobycejna, staticka vymena > > > odkazu? Pokud je mezi servery nejaka tematicka zpriznenost, da > > > se IMHO ocekavat mnohem vetsi (min. radove) CTR od obycenjnych, > > > lidsky popsanych odkazu nez z banneru, kterymi beztak jen > > > otravujete navstevniky. > > > > > > Mylim se? > > > > > > Zdravi, > > > > > > Marek Prokop > > > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST