Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe)

From: Jiri Pallas (jiri@pallas.cz)
Date: 28. 03. 2002, 08:21 CET


Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro vzdy....
Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty vsech vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3 zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame.
Jiri Pallas
www.Seznamka.cz
 

----- Original Message ----- 
From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 7:44 AM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe)


> Pokud se nepletu, byly dve zmeny za historii systému. Je to tak moc? Vsechny
> výmeníky u nás zacínaly od píky a jejich software se vyvíjel. Coz je myslím
> lepsí nez kdyby vse zustalo jak to bylo ve verzi 1.0...
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 12:38 AM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> MrLinxe)
> 
> 
> Pan Hlavenka si z nas dela asi legraci kdyz rika:...jednou provzdy si
> umístíte kód a pak, bez zasahování....
> Kdopak by si nepamatoval ..........mr.linx.cz....   mr.linxcz.cz.... nove
> kody... Za rok ctyri zmeny.
> 
> Jiri Pallas
> www.Seznamka.cz
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, March 27, 2002 10:55 PM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> MrLinxe)
> 
> 
> > Výhodné vlastnosti výmeníku jsou taky známá vec:
> > a) jednou provzdy si umístíte kód a pak, bez zasahování do stránek,
> > pracujete s kampanemi, setrením, cílením: jednou dáte kampan tam, jednou
> > jinde, takovou tam, onakou jinde
> > b) pri výmene server-server strílíte jen do cílové skupiny daného serveru,
> > která je limitovaná, v case se nepromenuje, takze její úcinnost casem
> klesá,
> > musíte delat novou spolupráci server-server2, prekódovávat stránky atd.
> > c) pri výmene server-server má obvykle vzdy jeden server pocit, ze víc
> dává,
> > nez bere, protoze "on je ten vetsí". Nekdy i oba dva :)
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Wednesday, March 27, 2002 9:56 PM
> > Subject: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> MrLinxe)
> >
> >
> > > Milan Kylar [SMTP:milan.kylar@worldonline.cz] napsal:
> > >
> > > Poslyste, proc si myslite, ze pro malou skupinu serveru bude mit
> > > "vlastni vymenik" vetsi efekt nez prachobycejna, staticka vymena
> > > odkazu? Pokud je mezi servery nejaka tematicka zpriznenost, da
> > > se IMHO ocekavat mnohem vetsi (min. radove) CTR od obycenjnych,
> > > lidsky popsanych odkazu nez z banneru, kterymi beztak jen
> > > otravujete navstevniky.
> > >
> > > Mylim se?
> > >
> > > Zdravi,
> > >
> > > Marek Prokop
> > >
> > >
> > >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> >
> 
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST