Uzke komunity (Bylo:. Re: podvodne... a Re: ...reklama vs vymena...)

From: Milan Kylar (milan.kylar@worldonline.cz)
Date: 27. 03. 2002, 23:34 CET


Dobry vecer!

kdyz jsem mluvil o uzkych komunitach, mel jsem na mysli komunitu jako celek.
Dejme tomu podobnou vesnici. Jsou tam obchody, kde si clovek muze nakoupit
veci potrebne k zivotu v komunite. V mistnim platku se daji precist clanky,
ktere
nikoho odjinud v podstate nezajimaji. Nekteri lide treba pujcuji zajimave
knihy ke
cteni ostatnim a tak dale. A ted si to predstavte v prostredi WWW.

"Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> k tomu napsal
> Úzká komunita: to je právě to, co servery příliš nechtějí, protože při
> výměně v úzké komunitě si jednak vzájemně přetahujete čtenáře s
konkurencí,
> jednak nemáte šanci chytit další uživatele, kteří jsou "mimo komunitu".
>
> IMHO si myslím, že pokud je váš web zaměřen na úzkou komunitu, tak
> nepotřebujete self-promotion, úzká komunita si vás najde či si najdete vy
ji
> poměrně snadno.

Takze v uzke komunite si ctenare nepretahuju, protoze tam neni moc
duplicitnich
informaci. Uzivatele mimo komunitu opravdu chytat nemusim, protoze prijdou
sami.

"Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> k tomu napsal
> Pokud je bannerovka k ničemu, pokud nemáte milióny impresí: jak vám pomůže
> to, že se zbavíte velkého výměníku a pořídíte si malý; tím získáte ty
> milióny impresí?

Takze kdyz si poridim maly vymenik, tak ziskam velice ucinny nastroj pro
propagaci sluzeb, zbozi i jednotlivych stranek... Nemusim zjistovate jak se
nastavuje
cileni, protoze je jiz zacileno... Pokud vhodne navrhnu bannery, tak musim
mit daleko
vetsi ucinnost nez jakykoliv velky vymenik i bez milionu impresi.
Strucne: ucinnost i CR vzroste a take CPT muze byt podstatne vyssi.

Milan Kylar



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST