Dobry vecer! kdyz jsem mluvil o uzkych komunitach, mel jsem na mysli komunitu jako celek. Dejme tomu podobnou vesnici. Jsou tam obchody, kde si clovek muze nakoupit veci potrebne k zivotu v komunite. V mistnim platku se daji precist clanky, ktere nikoho odjinud v podstate nezajimaji. Nekteri lide treba pujcuji zajimave knihy ke cteni ostatnim a tak dale. A ted si to predstavte v prostredi WWW. "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> k tomu napsal > Úzká komunita: to je právě to, co servery příliš nechtějí, protože při > výměně v úzké komunitě si jednak vzájemně přetahujete čtenáře s konkurencí, > jednak nemáte šanci chytit další uživatele, kteří jsou "mimo komunitu". > > IMHO si myslím, že pokud je váš web zaměřen na úzkou komunitu, tak > nepotřebujete self-promotion, úzká komunita si vás najde či si najdete vy ji > poměrně snadno. Takze v uzke komunite si ctenare nepretahuju, protoze tam neni moc duplicitnich informaci. Uzivatele mimo komunitu opravdu chytat nemusim, protoze prijdou sami. "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> k tomu napsal > Pokud je bannerovka k ničemu, pokud nemáte milióny impresí: jak vám pomůže > to, že se zbavíte velkého výměníku a pořídíte si malý; tím získáte ty > milióny impresí? Takze kdyz si poridim maly vymenik, tak ziskam velice ucinny nastroj pro propagaci sluzeb, zbozi i jednotlivych stranek... Nemusim zjistovate jak se nastavuje cileni, protoze je jiz zacileno... Pokud vhodne navrhnu bannery, tak musim mit daleko vetsi ucinnost nez jakykoliv velky vymenik i bez milionu impresi. Strucne: ucinnost i CR vzroste a take CPT muze byt podstatne vyssi. Milan Kylar
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST