Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe)

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 27. 03. 2002, 23:32 CET


Uz jsem odpovedel, pokud se nepletu, jeste tam byla nejaká výtka vuci tomu
"zakazování serveru". Nevím, o jaký prípad slo, kdy to bylo (denne jede
nekolik nových kampaní, to se nedá sledovat, ani kdybych mel na starosti jen
výmeník). U nás je specialita, ze máme mnoho serveru, takze se mohlo stát,
ze kampan na mobilmanii byla spustena z nagenerovaných impresí napr. na zive
nebo doupe.cz.

Jinak to tzv. zakazování serveru je taková humorná vec. Kazdý by chtel na
svém serveru zakázat vsechny konkurencní, ale kazdý by chtel naopak sám
inzerovat na vsech konkurencních a vzteká se k neprícetnosti, ze je zakázán
, a stezuje si u provozovatele výmenného systému.

Pravidla, která platí na newLinxovi pro vsechny, platí i pro nás a
dodrzujeme je.

----- Original Message -----
From: "Martin Simsa" <msimsa@seminarky.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, March 27, 2002 1:08 PM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
MrLinxe)


> Mozna byste se mohl vyjadrit spis nez k vyhodam vymeniku k e-mailu, ktery
> tuhle diskuzi zacal (viz. Podvodne jednani MrLinxe).
> Prece jen k systemu Adrenaline mate "blizko" a fakta popisovana v onom
mailu
> jsou dost odpovedihodna.
>
> Diky.
>
> Martin Simsa
>
> http://www.seminarky.cz
> ====================
> msimsa@seminarky.cz
> tel.: 0776 706 285
> ====================
>
> -----Původní zpráva-----
> Od: Hlavenka Jiri <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
> Datum: 28. března 2002 8:57
> Předmět: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> MrLinxe)
>
>
> >Výhodné vlastnosti výmeníku jsou taky známá vec:
> >a) jednou provzdy si umístíte kód a pak, bez zasahování do stránek,
> >pracujete s kampanemi, setrením, cílením: jednou dáte kampan tam, jednou
> >jinde, takovou tam, onakou jinde
> >b) pri výmene server-server strílíte jen do cílové skupiny daného
serveru,
> >která je limitovaná, v case se nepromenuje, takze její úcinnost casem
> klesá,
> >musíte delat novou spolupráci server-server2, prekódovávat stránky atd.
> >c) pri výmene server-server má obvykle vzdy jeden server pocit, ze víc
> dává,
> >nez bere, protoze "on je ten vetsí". Nekdy i oba dva :)
> >
> >----- Original Message -----
> >From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
> >To: <reklama@nawebu.cz>
> >Sent: Wednesday, March 27, 2002 9:56 PM
> >Subject: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
MrLinxe)
> >
> >
> >> Milan Kylar [SMTP:milan.kylar@worldonline.cz] napsal:
> >>
> >> Poslyste, proc si myslite, ze pro malou skupinu serveru bude mit
> >> "vlastni vymenik" vetsi efekt nez prachobycejna, staticka vymena
> >> odkazu? Pokud je mezi servery nejaka tematicka zpriznenost, da
> >> se IMHO ocekavat mnohem vetsi (min. radove) CTR od obycenjnych,
> >> lidsky popsanych odkazu nez z banneru, kterymi beztak jen
> >> otravujete navstevniky.
> >>
> >> Mylim se?
> >>
> >> Zdravi,
> >>
> >> Marek Prokop
> >>
> >>
> >>
>
>> -------------------------------------------------------------------------
> -
> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> >
>
>--------------------------------------------------------------------------
> >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
> >
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST