---> Dobry den, tenhle pristup ovsem nahrava tomu, ze bude reklamni plocha spravovana reklamni siti a ceny se pak budou odvijet nikoli od castky placene predem, ale podle skutecne distribuovane reklamy. To je sice na jednu stranu pro me jako priznivce hi-tech reseni velmi pritazlive, ale na druhou stranu se pak server primo vzdava do rukou reklamni site. Pouze ta bude potom rozhodovat, jestli uzivatel s prunikem pres sest serveru bude zasazen na tebou zminenem Seznamu, nebo Penezich. Dalsi vec, je, ze Donat tuhle teorii rozvijel asi pro jiny smer, nez je reklama, takze to tvoje aplikovani mi prijde dost mysteriozni. Kdyz to rychle shrnu, velmi brzy by se trh rozdelil mezi dve tri reklamni site, ty by velmi brzy zjistily, ze je lepsi zaplatit za bonitniho uzivatele tomu partnerovi, ktery si za nej rekne nejnizsi cenu (obecne jakakoli masove vyuzivana sluzba), coz posleze povede ke krachu serveru s vyssimi jednotkovymi cenami a zaniku oborovych serveru, kde jsou naklady vyssi nezli treba na portalech. Pak se muze stat, ze nekdo rozumny se rozhodne uplne stejne, jako jedna firma poskytuje informace o uzivatelich naopak nabizet obsah webu. Takze uz nebude treba server Mesec, ale jeho redakce bude vytvaret obsah, ktery se posleze bude zobrazovat tam, kde o nej budou stat... Drsny. Pokud by se i tohle zautomatizovalo, zustaly by brzy portaly v rukou reklamnich siti, sjednotil by se design stranek (coz uzivatele oceni) a portaly zacnou platit lidem za pristup :-)) samozrejme budou platit jen tem bohatym, protoze o chude nemaji zajem... Panove a damy (vsechno nej k MDZ :-), je patek, trochu se nam to tu zvrhava. -- =M= > pan Donát dokonce na úterni konferenci v Jalte nabídl vizi hostované > znalosti individuálních zákazníku. To by konkrétne znamenalo, ze > takový zákazník by byl stejne dobre zacílen na jakémkoliv webu napríc > jedním nebo jakýmkoliv reklamním systémem, který by vyuzíval tuto > hostovanou sluzbu. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST