Dobrý den, pan Donát dokonce na úterni konferenci v Jalte nabídl vizi hostované znalosti individuálních zákazníku. To by konkrétne znamenalo, ze takový zákazník by byl stejne dobre zacílen na jakémkoliv webu napríc jedním nebo jakýmkoliv reklamním systémem, který by vyuzíval tuto hostovanou sluzbu. Na zacátek v podstate stací, pokud onen reklamní systém zacne sbírat potrebné údaje (výmenou za nejaký bonus) a registrovat uzivatele, které pak rozezná na jakémkoliv clenském serveru. Tím odpadne nutnost sociodemografických pruzkumu na jednotlivých serverech, jejich auditování a podobne. Tento koncept sice neresí skutecnou znalost individuálního zákazníka (chybí komplexnejsí analýza prostrednictvím behaviorálních kritérií), ale klasickou segmentaci to umoznuje. Výsledkem je, ze zadavatel muze oslovit vydefinovanou cílovou skupinu kdekoliv na Internetu, kontext konkrétního serveru je prece zanedbatelný (pri urcitých standardních podmínkách). Pokud mám mesícní príjem 50.000 CZK a budu si prohlízet titulku Seznamu jsem stále stejne atraktivní jako na Penize.cz. (Dokonce bych rekl, ze jsem tak atraktivní jako na titulní stránce webu konkrétního zadavatele.) Hezký víkend. Jirí Brázda account manager [][] LUNDEGAARD [][] interactive marketing & e-business solutions Praha 2 - Vinohrady, Spanelská 4 tel. 02/2225 3015 fax 02/2225 4458 www.lundegaard.cz ----- Original Message ----- From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, March 08, 2002 3:27 PM Subject: RE: Juice na Seznamu Ja bych si reklamu lepsi po vsech strankach predstavoval spis tak, ze prijdu na zminovany Seznam a uvidim jednu klidne i vyraznou reklamni plochu, ne 5 ruznych reklam (schvalne, mrknete na Seznam a zkuste, zda si vubec u vsech reklam aspon vsimnete, ze tam jsou). Pokud plocha nebude prodana, tak tam nebude nic (selfpromo a vymeniky zpusobuji bannerovou slepotu a okradaji tak inzerenty na mediich, ktere je pouzivaji). Zadnou zvlaste agresivni reklamu neuvidim vickrat nez je unosne (coz je casto maximalne jednou). Reklama bude cilena na pocet zhlednuti na uzivatele pres vsechny koupene servery, tj. pokud jsem ji uz videl na Seznamu, neuvidim ji na Centru a naopak. Reklama bude dale cilena podle sociopsychodemografickych kriterii, ktere spousta serveru ma k dispozici, tj. v daleko vetsi mire na lidi, ktere oslovi. Atd. atd., ale uz jsem zabehl trochu daleko od reality :-) Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST