Re: Juice na Seznamu

From: Jirí Brázda (jbrazda@lundegaard.cz)
Date: 08. 03. 2002, 16:45 CET


Jelikoz by to bylo na opravdu hodne dlouho a je ten pátek a MDZ (kdo
by si byl vzpomnel) a venku je docela hezky, tak Martine jen jednu
vec: jednak odhlízím od reality a uvazuju na úrovni celkové
efektivity, ke které trh sice nesmeruje, ale bez tohoto prístupu
"bourání hranic" by se IMHO lidstvo nikam nedostalo a jednak reklamu
primárne chápu jako jeden z marketingových prostredku akvizice nových
zákazníku, címz se dostávám k CRM a ke zmínené prednásce pana Donáta,
který mel sice primárne na mysli vztahy se stávajícími zákazníky, ale
je prece jasné, ze mohu být pro jednu firmu zákazníkem a pro druhou
ne. Takze zatímco první firma vyuzije zmínenou "znalost" rekneme k
budování loajality nebo k nejaké cross-selling kampani, druhá firma
vyuzije tu samou "znalost" k akvizici.

Jirí Brázda
account manager

[][] LUNDEGAARD
[][] interactive marketing & e-business solutions

Praha 2 - Vinohrady, Spanelská 4
tel. 02/2225 3015  fax 02/2225 4458
www.lundegaard.cz


----- Original Message -----
From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, March 08, 2002 4:20 PM
Subject: Re: Juice na Seznamu


---> Dobry den,

tenhle pristup ovsem nahrava tomu, ze bude reklamni plocha spravovana
reklamni siti a ceny se pak budou odvijet nikoli od castky placene
predem,
ale podle skutecne distribuovane reklamy.

To je sice na jednu stranu pro me jako priznivce hi-tech reseni velmi
pritazlive, ale na druhou stranu se pak server primo vzdava do rukou
reklamni site. Pouze ta bude potom rozhodovat, jestli uzivatel s
prunikem
pres sest serveru bude zasazen na tebou zminenem Seznamu, nebo
Penezich.

Dalsi vec, je, ze Donat tuhle teorii rozvijel asi pro jiny smer, nez
je
reklama, takze to tvoje aplikovani mi prijde dost mysteriozni.

Kdyz to rychle shrnu, velmi brzy by se trh rozdelil mezi dve tri
reklamni
site, ty by velmi brzy zjistily, ze je lepsi zaplatit za bonitniho
uzivatele tomu
partnerovi, ktery si za nej rekne nejnizsi cenu (obecne jakakoli
masove
vyuzivana sluzba), coz posleze povede ke krachu serveru s vyssimi
jednotkovymi cenami a zaniku oborovych serveru, kde jsou naklady
vyssi nezli treba na portalech. Pak se muze stat, ze nekdo rozumny se
rozhodne uplne stejne, jako jedna firma poskytuje informace o
uzivatelich
naopak nabizet obsah webu. Takze uz nebude treba server Mesec, ale
jeho redakce bude vytvaret obsah, ktery se posleze bude zobrazovat
tam, kde o nej budou stat... Drsny.

Pokud by se i tohle zautomatizovalo, zustaly by brzy portaly v rukou
reklamnich siti, sjednotil by se design stranek (coz uzivatele oceni)
a portaly zacnou platit lidem za pristup :-)) samozrejme budou platit
jen tem bohatym, protoze o chude nemaji zajem...

Panove a damy (vsechno nej k MDZ :-), je patek, trochu se nam
to tu zvrhava.

--
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST