Jelikoz by to bylo na opravdu hodne dlouho a je ten pátek a MDZ (kdo by si byl vzpomnel) a venku je docela hezky, tak Martine jen jednu vec: jednak odhlízím od reality a uvazuju na úrovni celkové efektivity, ke které trh sice nesmeruje, ale bez tohoto prístupu "bourání hranic" by se IMHO lidstvo nikam nedostalo a jednak reklamu primárne chápu jako jeden z marketingových prostredku akvizice nových zákazníku, címz se dostávám k CRM a ke zmínené prednásce pana Donáta, který mel sice primárne na mysli vztahy se stávajícími zákazníky, ale je prece jasné, ze mohu být pro jednu firmu zákazníkem a pro druhou ne. Takze zatímco první firma vyuzije zmínenou "znalost" rekneme k budování loajality nebo k nejaké cross-selling kampani, druhá firma vyuzije tu samou "znalost" k akvizici. Jirí Brázda account manager [][] LUNDEGAARD [][] interactive marketing & e-business solutions Praha 2 - Vinohrady, Spanelská 4 tel. 02/2225 3015 fax 02/2225 4458 www.lundegaard.cz ----- Original Message ----- From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, March 08, 2002 4:20 PM Subject: Re: Juice na Seznamu ---> Dobry den, tenhle pristup ovsem nahrava tomu, ze bude reklamni plocha spravovana reklamni siti a ceny se pak budou odvijet nikoli od castky placene predem, ale podle skutecne distribuovane reklamy. To je sice na jednu stranu pro me jako priznivce hi-tech reseni velmi pritazlive, ale na druhou stranu se pak server primo vzdava do rukou reklamni site. Pouze ta bude potom rozhodovat, jestli uzivatel s prunikem pres sest serveru bude zasazen na tebou zminenem Seznamu, nebo Penezich. Dalsi vec, je, ze Donat tuhle teorii rozvijel asi pro jiny smer, nez je reklama, takze to tvoje aplikovani mi prijde dost mysteriozni. Kdyz to rychle shrnu, velmi brzy by se trh rozdelil mezi dve tri reklamni site, ty by velmi brzy zjistily, ze je lepsi zaplatit za bonitniho uzivatele tomu partnerovi, ktery si za nej rekne nejnizsi cenu (obecne jakakoli masove vyuzivana sluzba), coz posleze povede ke krachu serveru s vyssimi jednotkovymi cenami a zaniku oborovych serveru, kde jsou naklady vyssi nezli treba na portalech. Pak se muze stat, ze nekdo rozumny se rozhodne uplne stejne, jako jedna firma poskytuje informace o uzivatelich naopak nabizet obsah webu. Takze uz nebude treba server Mesec, ale jeho redakce bude vytvaret obsah, ktery se posleze bude zobrazovat tam, kde o nej budou stat... Drsny. Pokud by se i tohle zautomatizovalo, zustaly by brzy portaly v rukou reklamnich siti, sjednotil by se design stranek (coz uzivatele oceni) a portaly zacnou platit lidem za pristup :-)) samozrejme budou platit jen tem bohatym, protoze o chude nemaji zajem... Panove a damy (vsechno nej k MDZ :-), je patek, trochu se nam to tu zvrhava. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST