RE: Juice na Seznamu

From: Tomas Urbanek (Tomas.Urbanek@tnsofres.cz)
Date: 08. 03. 2002, 16:06 CET


V principu takto funguje iMonitor, ktery samozrejme nemusi bezet jen na
nejakem serveru ale uplne klidne i na reklamnim systemu. A je pravda, ze je
to mnohonasobne levnejsi varianta socdem vyzkumu nez ruzne panelove metody.
A jen mimochodem, socdem se na netu meni v prubehu roku maximalne o par
procent tak by stacilo tento vyzkum provadet napriklad 2-4x za rok.

turby


-----Original Message-----
From: Jirí Brázda [mailto:jbrazda@lundegaard.cz]
Sent: Friday, March 08, 2002 3:52 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Juice na Seznamu


Dobrý den,

pan Donát dokonce na úterni konferenci v Jalte nabídl vizi hostované
znalosti individuálních zákazníku. To by konkrétne znamenalo, ze
takový zákazník by byl stejne dobre zacílen na jakémkoliv webu napríc
jedním nebo jakýmkoliv reklamním systémem, který by vyuzíval tuto
hostovanou sluzbu.

Na zacátek v podstate stací, pokud onen reklamní systém zacne sbírat
potrebné údaje (výmenou za nejaký bonus) a registrovat uzivatele,
které pak rozezná na jakémkoliv clenském serveru. Tím odpadne nutnost
sociodemografických pruzkumu na jednotlivých serverech, jejich
auditování a podobne.

Tento koncept sice neresí skutecnou znalost individuálního zákazníka
(chybí komplexnejsí analýza prostrednictvím behaviorálních kritérií),
ale klasickou segmentaci to umoznuje. Výsledkem je, ze zadavatel muze
oslovit vydefinovanou cílovou skupinu kdekoliv na Internetu, kontext
konkrétního serveru je prece zanedbatelný (pri urcitých standardních
podmínkách). Pokud mám mesícní príjem 50.000 CZK a budu si prohlízet
titulku Seznamu jsem stále stejne atraktivní jako na Penize.cz.
(Dokonce bych rekl, ze jsem tak atraktivní jako na titulní stránce
webu konkrétního zadavatele.)

Hezký víkend.

Jirí Brázda
account manager

[][] LUNDEGAARD
[][] interactive marketing & e-business solutions

Praha 2 - Vinohrady, Spanelská 4
tel. 02/2225 3015  fax 02/2225 4458
www.lundegaard.cz



----- Original Message -----
From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, March 08, 2002 3:27 PM
Subject: RE: Juice na Seznamu


Ja bych si reklamu lepsi po vsech strankach predstavoval spis tak, ze
prijdu na zminovany Seznam a uvidim jednu klidne i vyraznou reklamni
plochu, ne 5 ruznych reklam (schvalne, mrknete na Seznam a zkuste, zda
si vubec u vsech reklam aspon vsimnete, ze tam jsou). Pokud plocha
nebude prodana, tak tam nebude nic (selfpromo a vymeniky zpusobuji
bannerovou slepotu a okradaji tak inzerenty na mediich, ktere je
pouzivaji). Zadnou zvlaste agresivni reklamu neuvidim vickrat nez je
unosne (coz je casto maximalne jednou). Reklama bude cilena na pocet
zhlednuti na uzivatele pres vsechny koupene servery, tj. pokud jsem ji
uz videl na Seznamu, neuvidim ji na Centru a naopak. Reklama bude dale
cilena podle sociopsychodemografickych kriterii, ktere spousta serveru
ma k dispozici, tj. v daleko vetsi mire na lidi, ktere oslovi. Atd.
atd., ale uz jsem zabehl trochu daleko od reality :-)

Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST