RE: Juice na Seznamu

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 08. 03. 2002, 16:09 CET


Shodou okolnosti jsem prave pred par dny jednu studii docetl :-) I kdyz se tu pravi, ze "Brand Favorability and Purchase Intent are only significantly lifted after multiple ad exposures (3 to 4 exposures or more)", je zda zaroven logicka pripominka, ze za vic zobrazeni na uzivatele take proporcne vice zaplatite, tj. zaver je dost nejednoznacny :-). Nepochybne zalezi na cenach a formatu reklamy (jine to bude pro maly ctverec 125x125 a jine pro interstitial).

P.S. Na Atlasu mame obcas vlastni kampane nebo bartery omezene na jedno zobrazeni banneru 468x60 na uzivatele a vysledky jsou vyrazne lepsi nez v analogickych kampanich s omezenim na 3 zobrazeni nebo dokonce bez omezeni, samozrejme za predpokladu stale stejneho celkoveho poctu impresi.

Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz




-----Original Message-----
From: Weil David [mailto:weil@cdny.cz] 
Sent: Friday, March 08, 2002 4:01 PM
To: 'reklama@nawebu.cz'
Subject: RE: Juice na Seznamu


dovolím si částečně nesouhlasit.

reklama, která se zobrazí jen jednou, jako by se nezobrazila nikdy. Zkuste
si přečíst nějaké studie, jak reklama (libovolná) funguje. zkuste si někdy
analyzovat své vlstní vnímání reklamy - zaručuji vám, že jen ve velmi
vyjímečných případech budete vnímat reklamu napoprvé.


souhlasím naprosto s tím, že by se měl minimalizovat počet reklamních pozic
na jednu, max. dvě, ale nemohu souhlasit s jediným zobrazením. to je
naprostý nesmysl :(


s pozdravem
  david weil
  communication design, s. r. o.
  weil@cdny.cz
  +420 2 252 75 164
  +420 2 252 75 257



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST