dovolím si částečně nesouhlasit. reklama, která se zobrazí jen jednou, jako by se nezobrazila nikdy. Zkuste si přečíst nějaké studie, jak reklama (libovolná) funguje. zkuste si někdy analyzovat své vlstní vnímání reklamy - zaručuji vám, že jen ve velmi vyjímečných případech budete vnímat reklamu napoprvé. souhlasím naprosto s tím, že by se měl minimalizovat počet reklamních pozic na jednu, max. dvě, ale nemohu souhlasit s jediným zobrazením. to je naprostý nesmysl :( s pozdravem david weil communication design, s. r. o. weil@cdny.cz +420 2 252 75 164 +420 2 252 75 257 > -----Original Message----- > From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] > Sent: Friday, March 08, 2002 3:27 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: Juice na Seznamu > > > Ja bych si reklamu lepsi po vsech strankach predstavoval spis tak, ze > prijdu na zminovany Seznam a uvidim jednu klidne i vyraznou reklamni > plochu, ne 5 ruznych reklam (schvalne, mrknete na Seznam a zkuste, zda > si vubec u vsech reklam aspon vsimnete, ze tam jsou). Pokud plocha > nebude prodana, tak tam nebude nic (selfpromo a vymeniky zpusobuji > bannerovou slepotu a okradaji tak inzerenty na mediich, ktere je > pouzivaji). Zadnou zvlaste agresivni reklamu neuvidim vickrat nez je > unosne (coz je casto maximalne jednou). Reklama bude cilena na pocet > zhlednuti na uzivatele pres vsechny koupene servery, tj. pokud jsem ji > uz videl na Seznamu, neuvidim ji na Centru a naopak. Reklama bude dale > cilena podle sociopsychodemografickych kriterii, ktere spousta serveru > ma k dispozici, tj. v daleko vetsi mire na lidi, ktere oslovi. Atd. > atd., ale uz jsem zabehl trochu daleko od reality :-) > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST