Zdravim, neda mi to a pripojim se take do diskuse. Souhlasim s panem Hruzou, uzivatele opravdu nezajima, ze je to pro obchod neprijemna kombinace zbozi, na webu je doba dodani vyrobku a take cekam, ze bude obchodem dodrzena, jinak by prece tento udaj vubec nemel smysl a byl by vlastne jenom takovym prazdnym cislem. Pokud neni obchod schopen zajistit dodavku zbozi v terminu, nema tento udaj prece vubec uvadet, ale "zastitit" se jednoduchym "objednava se" bez terminu. Pokud neni obchod dodrzet neco, co sam slibuje, jak si muze byt klient pote jist, ze mu obchod posle opravdu to, co si objednal za danou cenu? Proste - je stanovena cena, obchod ji musi dodrzet, je stanovena doba dodani, obchod ji musi dodrzet, klient si objednal dany vyrobek a ten take musi dostat atd. Klienta nezajima, co vsechno za tim stoji a jak je to vsechno slozite, ci naopak jednoduse udelano, kolik lidi na tom dela atd. --> on si proste objedna a ceka, ze ho dostane za objednanou cenu v danem terminu. Kdyz si koupim televizi, vubec me nezajima, co je uvnitr, kolik kilometru :) dratku, jak je tam umistnena obrazovka atd. Proste ocekavam,ze bude fungovat tak jak by mela. A kdyz tak fungovat nebude, mam prece pravo byt nespokojen. Jinak pojem "neprijemna kombinace zbozi" mi vubec nic nerika. Kazdy vyrobek ma stanovenou dodaci hlutu a kdyz objednam dva vyrobky, kdy jeden ma dodaci lhutu den a druhy sedm dni a objednavku "sloucim", tak cekam, ze oboji budu mit maximalne do sedmi dni. Jestli nabizim na webu 3 novinky CD, kde je u kazde stanovena doba dodani tri dny, tak je proste chci do tri dnu vsechny mit, jinak je v podstate nemate co nabizet, kdyz je nejste schopni do dane doby sehnat a poslat. MK Uzivatele=20 > nemusi zajimat ze je to pro obchod neprijemna kombinace zbozi, jak uz tu=20 > bylo receno. Pokud je slibena dodavka do tydne, ma byt zbozi dodano=20 > maximalne sedmy den. ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, October 31, 2001 3:38 PM Subject: Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz) > To je, pane Hrůzo, přesně to, co jsem psal v předchozím mailu. Když takto > reaguje programátor, tak se už moc nedivím, ale šéfredaktor magazínu by se > měl pohybovat v reálném světě. Zatímco chod programu obsluhuje jeho kód, > chod obchodu obsluhují a ovlivňují lidé (včetně jeho dodavatelů, shipping > společnosti atd.). Všude jenom samí lidé. > To mě připadá, jako kdybych vás já zaměstnal (předpokládejme hypoteticky :), > že 8.5 hodiny denně budete někde dřepět za 50 000 od-do. Takový jednoduchý > mzdový algoritmus, programátor by jistě zajásal nad jednoduchostí zadání. S > tím, že pokud bude error, jako že třeba onemocníte nebo zaspíte atd. a > přijdete o sekundu později, tak mě zaplatíte pokutu 5 miliónů korun. A když > budete namítat, tak řeknu - jo, takové případy máte mít ošetřený :)) > > > -------------- > ...a dobre obchodu tak, protoze takove pripady ma mit osetreny. Uzivatele=20 > nemusi zajimat ze je to pro obchod neprijemna kombinace zbozi, jak uz tu=20 > bylo receno. Pokud je slibena dodavka do tydne, ma byt zbozi dodano=20 > maximalne sedmy den. > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST