RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: Žáček Jan (zacek@improve.cz)
Date: 31. 10. 2001, 13:45 CET


Ale test by porovnaval dodavku identickeho zbozi, tj. stejne nevyhodne
podminky by meli vsichni. Domnivam se, ze takovy test je objektivni, i
kdyz z takovych objednavek nemaji servery radost.

Ja osobne elektronicky objednavam to, co nemohu sehnat a je mi docela
jedno, ze se sehnanim zbozi bude mit obchodnik problem, on to zbozi
nabizi, tak ma mit jeho dodavku zvladnutou. V tom totiz krome jineho
vidim vyhodu e-shopu oproti kamennym obchodum. Nebudu si elektronicky
objednavat CD, ktere maji na kazdem rohu, protoze je jednodussi si ho na
kazdem rohu koupit. Objednam si CD, ktere nikde nemaji a taky to bude
statisticka vyjimka.

JZ

-----Original Message-----
From: Patrick.Zandl@mobil.cz [mailto:Patrick.Zandl@mobil.cz]
Sent: Wednesday, October 31, 2001 1:35 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)



ja nerikam, ze ho jedna objednavka polozi, ja jen uvadim priklad toho,
ze
se snadno da pri znalosti prostredi udelat takova objednavka, ktera
shopu
udela problemy. On ji samozrejme vyridi, protoze musi, jenze na ni nic
nevidela, doda ji pozde atd. A to je to, o co slo - ze potom muzete ten
obchod podle jedne takove objednavky natrit ve clanku, ze nezvlada
logistiku, protoze mu dodavka trvala dvojnasobek slibene dodavkove doby
(cili dva dny, ale to uz do clanku nepisete).

hezky den,

Patrick Zandl
================================
Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz
Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00
email. patrick.zandl@mobil.cz


------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST