RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: Jiri Chaloupka (dev@b2bexpander.com)
Date: 31. 10. 2001, 14:11 CET


Musim se zastat pana Zandla - problem neni kdyz je takova objednavka jedna,
problem je kdyz se jich sejde vice najednou.
Prijde zakaznik, chce novinku ktera byla uvedena vcera na trh (pochopitelne
za vyssi zavadeci cenu) a chce ji okamzite. Druhy den zjisti, ze ji maji u
nej doma v kramku za rohem a protoze ji chce hned koupi ji. Inet obchod ji
ale uz odeslal a tak pote co prijde, jim ji posle zpet. Metitim nez se
balicek vrati, uplyne tyden a produkt je jiz zlevnen a obchodnik prodela
jeste vic.

To se bude stavat vzdy. Problem je, kdyz se takovych pripadu sejde vice
najednou...

Sam jsem cloveku ktery vyvolal tuto diskusi(p. Prokopovi) popisoval situaci
ktera vedla k tomu, ze jsem byl nucen uzavrit inet obchod, ktery jsem
provozoval - vyskytl se treba pripad, kdy zakaznik objednal novinku za
rekneme 20 tisic. Telefonicky jsem ji overoval byl jsem ujisten ze plati a
ze ji mam hned poslat. Druhy den odchazela. Po 2 tydnech volali z
dorucovatelske firmy, ze toho cloveka nemohou sehnad jestli maji balik
vratit. Treti tyden jsem zakaznika sehnal - prave se vratil z dovolene z
Egypta, kam odjel druhy den po te co udelal objednavku, na kterou udajne
zapomel. Produkt, ktery si objednal (na dobirku) uz nechce (jeho cena
mezitim vyrazne klesla - uz to nebyla tak horka novinka) ale misto toho chce
neco jineho co prave prislo na trh...
Jak rikam - kdyz je to jednou za cas, nastve to ale zit se da. Ovsem take se
stalo ze podobnych pripadu bylo za mesic pet...


-- 
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com
chaloupka@b2bexpander.com
**********************************************
Have you visited www.b2bexpander.com today?



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST