Musim se zastat pana Zandla - problem neni kdyz je takova objednavka jedna, problem je kdyz se jich sejde vice najednou. Prijde zakaznik, chce novinku ktera byla uvedena vcera na trh (pochopitelne za vyssi zavadeci cenu) a chce ji okamzite. Druhy den zjisti, ze ji maji u nej doma v kramku za rohem a protoze ji chce hned koupi ji. Inet obchod ji ale uz odeslal a tak pote co prijde, jim ji posle zpet. Metitim nez se balicek vrati, uplyne tyden a produkt je jiz zlevnen a obchodnik prodela jeste vic. To se bude stavat vzdy. Problem je, kdyz se takovych pripadu sejde vice najednou... Sam jsem cloveku ktery vyvolal tuto diskusi(p. Prokopovi) popisoval situaci ktera vedla k tomu, ze jsem byl nucen uzavrit inet obchod, ktery jsem provozoval - vyskytl se treba pripad, kdy zakaznik objednal novinku za rekneme 20 tisic. Telefonicky jsem ji overoval byl jsem ujisten ze plati a ze ji mam hned poslat. Druhy den odchazela. Po 2 tydnech volali z dorucovatelske firmy, ze toho cloveka nemohou sehnad jestli maji balik vratit. Treti tyden jsem zakaznika sehnal - prave se vratil z dovolene z Egypta, kam odjel druhy den po te co udelal objednavku, na kterou udajne zapomel. Produkt, ktery si objednal (na dobirku) uz nechce (jeho cena mezitim vyrazne klesla - uz to nebyla tak horka novinka) ale misto toho chce neco jineho co prave prislo na trh... Jak rikam - kdyz je to jednou za cas, nastve to ale zit se da. Ovsem take se stalo ze podobnych pripadu bylo za mesic pet... -- Jiri Chaloupka B2BExpander.com chaloupka@b2bexpander.com ********************************************** Have you visited www.b2bexpander.com today?
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST