Doplnim, co jsem rekl - takovych pripadu je jedno procento, co to tak udela (statisticky, na nasich shopech, jinde to nebude moc jinak).
hezky den,
Patrick Zandl
================================
Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz
Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00
email. patrick.zandl@mobil.cz
Žáèek Jan <zacek@improve.cz>
10/31/2001 01:53 PM
Please respond to reklama
To: <reklama@nawebu.cz>
cc:
bcc:
Subject: RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)
Dobre, doplnim muj predchozi vstup - ..."nebudu si objednavat kombinaci
CD, kterou maji na kazdem rohu, ale tu kombinaci, ktera vyhovuje tomu co
posloucham"...
Situace je stejna, statisticky odlisny nakup :-)
JZ
-----Original Message-----
From: Patrick.Zandl@mobil.cz [mailto:Patrick.Zandl@mobil.cz]
Sent: Wednesday, October 31, 2001 1:47 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)
Jenze to je neco jineho - eshopy jsou zvykle na to, ze se objednavaji
CD,
co se blbe shani. Nejde vubec o shaneni jednoho kusu zbozi, ale jeho
kombinace.
hezky den,
Patrick Zandl
================================
Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz
Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00
email. patrick.zandl@mobil.cz
Žáèek Jan
<zacek@improv To: <reklama@nawebu.cz>
e.cz> cc:
Subject: RE: Kontrolni
nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)
31.10.2001
13:45
Please
respond to
reklama
Ale test by porovnaval dodavku identickeho zbozi, tj. stejne nevyhodne
podminky by meli vsichni. Domnivam se, ze takovy test je objektivni, i
kdyz z takovych objednavek nemaji servery radost.
Ja osobne elektronicky objednavam to, co nemohu sehnat a je mi docela
jedno, ze se sehnanim zbozi bude mit obchodnik problem, on to zbozi
nabizi, tak ma mit jeho dodavku zvladnutou. V tom totiz krome jineho
vidim vyhodu e-shopu oproti kamennym obchodum. Nebudu si elektronicky
objednavat CD, ktere maji na kazdem rohu, protoze je jednodussi si ho na
kazdem rohu koupit. Objednam si CD, ktere nikde nemaji a taky to bude
statisticka vyjimka.
JZ
-----Original Message-----
From: Patrick.Zandl@mobil.cz [mailto:Patrick.Zandl@mobil.cz]
Sent: Wednesday, October 31, 2001 1:35 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)
ja nerikam, ze ho jedna objednavka polozi, ja jen uvadim priklad toho,
ze
se snadno da pri znalosti prostredi udelat takova objednavka, ktera
shopu
udela problemy. On ji samozrejme vyridi, protoze musi, jenze na ni nic
nevidela, doda ji pozde atd. A to je to, o co slo - ze potom muzete ten
obchod podle jedne takove objednavky natrit ve clanku, ze nezvlada
logistiku, protoze mu dodavka trvala dvojnasobek slibene dodavkove doby
(cili dva dny, ale to uz do clanku nepisete).
hezky den,
Patrick Zandl
================================
Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz
Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00
email. patrick.zandl@mobil.cz
------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST