Re: PomerancING

From: Libor Novacek (libor.novacek@novacomp.cz)
Date: 30. 10. 2001, 12:20 CET


Veverka Jaroslav píše:
> 
> no zda se mi to jako pokus o dalsi internetovou menu :(
> Podobne jsou Fazole, Q atd.
> rozhodne na to ziskate spoustu zaregistrovanych uzivatelu,
>  ale je otazkou co vam to prinese??
> upozornovanim kamaradu lze odmenit dalsimi body :)

Je tu nekolik podstatnych rozdilu

Fazole seberu, aniz bych musel neco resit a odpovidat na otazky,
v soutezi ING po deset dnu bude soutezici uzivatel hledat odpovedi 
na otazky, protoze je motivovan sanci na slusnou vyhru - a darek
tak jako tak, i kdyby se stesti neusmalo. Ta firma se mladym zapise
daleko vice do pameti nez kdyby udelala sebevetsi bannerovou kampan, 
pres kterou jen prijdou na jejich web a zase pujdou pryc. 

Preci jen, financni produkty jako pripojisteni na penzi,
investovani do fondu atd. se tykaji hodne mladych lidi, ale oni 
to jeste nevedi (a uvedomit si to v duchodu je pozde).
Na me cela ta pomerancova kampan dost pozitivne zapusobila,
drive jsem ING vnimal tak nejak neutralne. Podle vseho to neni
kampan pro zcela prihlouple lidi, ty nemaji vesmes co sporit,
investovat a mozna ani nevyresi jejich logicke hadanky :-)
Nechci se nejak dotknout fazoli, ale cilova skupina sberacu
pomerancu se IMHO hodne miji se sberaci fazoli. Troufnu si hadat,
ze sberaci pomerancu nemaji proc sbirat fazole, kde je stoji
jejich cas a cas za on-line vice nez tech par desetniku.
Fazolari se ale pravdepodobne vrhnou i na pomerance :-)

Libor Novacek



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST