Dobry den vespolek, v souvislosti s paralelne probihajici diskuzi o placenem PR, by mohl byt nize uvedeny mail v techto souvislostech az zavadejici :) Pokusim se reagovat primo v mailu: Libor Novacek wrote: >Dobre rano, > >zaregistrovali jste internetovou soutez ING na http://soutez.ing.cz ? > >Libi se mi to jako dobry napad, je to dobre zpracovane technicky, >vymyka se to tomu, co jsme doposud na nasich webech zazili, aspon >co pamatuji ja. A hlavne s pomeranci jsem zacal ING nejak vyrazneji >vnimat, ma to stavu. Ne jako ten jejich nudnej ustrasenej lvicek, >kteryho vzdy prerval lev financi z IPB. > Zajimave formulovany novy positioning ING. Ano, v podstate ma byt ING vnimana jako takova svezi, dynamicka, inovativni financni instituce, ktera boura zazite konvence o bankovnich domech. Z toho duvodu i komunikace formou oranzove ve spojeni s pomerancem. Celkove navazuje soutez i na launchovany produkt oranzove konto (sporici ucet s jasne deklarovanymi benefity). Komunikace opet bude i na Internetu. > > >Nevite, kdo internetovou kampan pripadne i soutez realizoval. >Je tu mezi nami? :-) > Kampan jsme (Advertures) realizovali ve spolupraci s Fabrikou DDB (offlline) a veskera media zajistuje Run Interactive (OMD). (a vzhledem k nutnosti presneho timingu pomerancu a banneru to nemaji jednoduche :). Nutno podotknout, ze jsme velmi radi, ze klient se nechal presvedcit ke komunikaci i formou souteze, nebot s touto formou mame obecne na Internetu velmi dobre zkusenosti. > > >Napadlo me, ze sbirani pomerancu do souteze po ruznych serverech >prinese jednotlivym serverum navstevnost, je to bonus za to, ze byly >ochotny realizovat jedodenni a mirne nestandardni kampan? >Jeden den totiz odkazou na soutez a druhy den soutezici >pujde navstivit jejich konkurenci. Vcera jsem byl po dlouhe >dobe na Mesci ;-) abych ziskal pomeranc. > Tato otazka spise smeruje na Run Interactive (OMD), nicmene pokud vim, vetsina serveru argumentovala prave tim, ze to bezi i na konkurenci. Ve finale jsou tedy bonusy zavisle na dohode Run Interactive (OMD) a serveru a nikoliv na charakteru kampane. Krome samostatnych pomerancu na jednotlivych serverech (celkove 10 serveru) samozrejme bezela i bannerova kampan doplnena o paticky na freemailech. Bannery jsme se snazili cilit na jednotlive cilove skupiny, nebot soutez obsahuje jak otazky logicke, tak napovedy vedouci k odhaleni pomerancu na jednotlivych serverech, tak i otazky o jednotlivych produktech ING (ukazky banneru je mozne najit na http://lab.advertures.cz/ddb/html/ing.html - u banneru s odpocitavani casu jsme trochu posunuli hodiny, aby to bylo zrejme :). Chce-li tedy uzivatel ziskat maximum bodu, pochopitelne musi alespon trochu znat portfolio produktu a tomu je i prizpusobena koncepce stranek (viz priklad ukolu na dnesni den: http://soutez.ing.cz/questions.php) > >Zajimalo by mne, pokud nekdo mate zkusenosti s realizaci kampani >pomoci souteze, jak funguje na ucastniky konkretne tohle: > >Na ING je moznost upozornit na soutez kamarady, ale kdo by >zvysoval pocet ucastniku souteze a upozornoval konkurenci, >vzdyt tim snizuje sanci na vlastni vylosovani? Takze i tohle >si asi u ING uvedomili, ze udelali jeste slucovani do skupin >nutne pro dalsi moznou vyhru. > No, neuvedomili si to jen v ING :) Ano, popravde opet byl trochu problem premluvit klienta o vhodnosti spojeni pomerancu a Tequily, ale obecne si myslim, ze Internet je specificke medium a "snese" daleko vice nez offline media. IMHO prave hravost je jednim z nejvetsich vyhod Internetu a otazkou je nakolik se lze timto smerem vydat i v budgetech na online komunikaci. Jestli nam to klient povoli pokusime se udelat jakesi shrnuti vysledku takoveto souteze (pripadne case study), nebot by to mohlo mnoha marketingovym managerum otevrit oci (pripadne budgety :) Prijemne reklamovani, Lada Trpak Advertures
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST