Ja si osobne nemyslim, ze je nejak zvlast nutne rozlisovat PR clanky od recenzi (v kontextu internetovych technologii, sluzeb). Vpodstate jedinym skutecne objektivnim kriteriem je podle meho nazoru pravdivost ci nepravdivost poskytnutych informaci. Je prirozene, ze lide pisou do PR clanku ,,to nejlepsi``. Z dlouhodobeho hlediska jim ale jiste nemuze nic uskodit vice nez obelhavani potencialnich zakazniku nebo klientu; na druhe strane vetsina ucastniku teto konference jiste zna pocity tvurcu, o nichz nekdo ,,neinformovany`` napsal vecne nespravny clanek ci recenzi. Kazdy svepravny clovek (rozumejte clovek, ktereho lze marketingove ,,zacilit``) jiste rozlisuje puvod ziskanych informaci; jak s nimi nalozi je jeho zodpovednost a ja osobne necitim potrebu kohokoliv teto zodpovednosti zbavovat (upozornenim: "tohle neber tak vazne, ctenari, to je _jenom_ promo"). Karel Panek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST