Take souhlasim s panem Hlavenkou. Eva.cz tusim, ze se tam ozyvala v diskusi, ale vsechno co bylo receno v clanku je naprosta pravda, i kdyz mozna nektere pasaze by se daly nazvat mirne zabarvene. Nelze to oznacit jako PR clanek. Uznavam ale, ze autor to mohl vzit ponekud "hloubeji". Argument typu davam tohodle na posledni misto, protoze nema zelenou linku je ponekud zvlastni. Jan Barta B3net jan.barta@b3net.cz 0602/820541 ----- Original Message ----- From: Jiøí Kocman <kocman@centrum.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, October 29, 2001 9:41 PM Subject: Re: PR clanky na zive.cz > Plne souhlasim s reakci pana Hlavenky. Kdyby se vse, co hovori o konretnim > produktu ci sluzbe,pokladalo za PR, pak by byly PR clanky v podstate > vsechny... > Navic, co je spatne na recenzi internetovych obchodu na serveru, zabyvajicim > se denim kolem pocitacu a internetu? > > Jiri Kocman > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST