Ehm, vy si opravdu MYSLÍTE, že si Seznam "pořídil" KB jenom proto, že Centrum má GE? A třeba o zisk jim nešlo? David antoš -----Původní zpráva----- Od: rejpal z daleka <rejpal_z_daleka@hotmail.com> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 18. října 2001 8:13 Předmět: Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame >Pane Panku, > >copak od Seznamu potrebujete? Znate jejich vysledky ve srovnani s ostatnimi >portaly nebo je Vase veta "ujistuji Vas, ze prave spolecnost Seznam.cz a. s. >je ve sve politice prodeje reklamy jedna z nejuspesnejsich" pouze PR prace? > >Ono je to spise o tom, ze Centrum melo sve panacky od GE a tak si ted Seznam >poridil KB. V pripade portalu, ktere nabizeji zadavatelum stejnou komoditu, >se totiz rozhodujicim faktorem stava cenovy dumping a provize agenturam. >Rozumna agentura obvola vsechny portaly a pocka si, co jim kdo nabidne za >podminky. Obvykle se rozhoduje mezi Centrem a Seznamem, Atlas je v podstate >mimo hru jak k nevykazovani navstevnosti tak vzhledem k neschopnosti a >nespolehlivosti obchodniho oddeleni. > >A debata o tom, co je a co neni vhodne? Vsechno je jen otazkou ceny a nic >neni na ceskem internetu (a specialne u portalu) neprodejne. Ale Vasi PR >praci ocenuji, i kdyz premyslim proc, kdyz pracujete pro Redbox :-) > >Rejpal z daleka > > >_________________________________________________________________ >Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST