Marek Prokop wrote: > Nyni zpet k internetu. Pres veskere zaklinani brandingovymi efekty, > ma velka cast internetove reklamy jediny ucel -- privest prijemce na > nejake stranky. Mnoho inzerentu totiz propaguje *ciste internetove* > sluzby. Tim nepopiram obecny vyznam znackovych kampani, ale prave v > pripade internetovych firem (a internetovych aktivit ostatnich firem) > je jakykoli brandovy efekt (skoro) k nicemu, pokud v dusledku > negeneruje navstevnost. Souhlasim s Vami. Toto pravidlo se vztahuje na vetsinu internetovych spolecnosti, samozrejme s vyjimkou technologickych. Dulezitou otazkou je myslim to, do jake miry uzivatele ,,ceskeho Internetu`` rozlisuji znacky v jednotlivych odvetvich. Podle nasich zkusenosti je uzivatelum celkem jedno, zda jim vysledky vyhledavani poskytuje Google nebo EMPYREUM, ale samozrejme rozpoznaji rozdil v kvalite vystupu z obou uvedenych vyhledavacu napr. oproti tzv. vyhledavacum prvni generace (ciste fulltexty bez relevance). A v takove situaci samozrejme prichazi na radu dlouhodoba propagace znacky. Podobna situace bude jiste i v jinych odvetvich; napr. pri posuzovani odbornych publikaci Grady a ComputerPressu... Karel Panek @ EMPYREUM
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST