Re: Reklama v emailu [Re: OT : Re: Zverstva]

From: Karel Panek (karel.panek@empyreum.cz)
Date: 18. 10. 2001, 14:12 CEST


Marek Prokop wrote:
> Nyni zpet k internetu. Pres veskere zaklinani brandingovymi efekty,
> ma velka cast internetove reklamy jediny ucel -- privest prijemce na
> nejake stranky. Mnoho inzerentu totiz propaguje *ciste internetove*
> sluzby. Tim nepopiram obecny vyznam znackovych kampani, ale prave v
> pripade internetovych firem (a internetovych aktivit ostatnich firem)
> je jakykoli brandovy efekt (skoro) k nicemu, pokud v dusledku
> negeneruje navstevnost.

Souhlasim s Vami. Toto pravidlo se vztahuje na vetsinu internetovych
spolecnosti, samozrejme s vyjimkou technologickych.

Dulezitou otazkou je myslim to, do jake miry uzivatele ,,ceskeho
Internetu`` rozlisuji znacky v jednotlivych odvetvich. Podle nasich
zkusenosti je uzivatelum celkem jedno, zda jim vysledky vyhledavani
poskytuje Google nebo EMPYREUM, ale samozrejme rozpoznaji rozdil v
kvalite vystupu z obou uvedenych vyhledavacu napr. oproti tzv.
vyhledavacum prvni generace (ciste fulltexty bez relevance). A v takove
situaci samozrejme prichazi na radu dlouhodoba propagace znacky. Podobna
situace bude jiste i v jinych odvetvich; napr. pri posuzovani odbornych
publikaci Grady a ComputerPressu...

Karel Panek @ EMPYREUM



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST